Gillette powierza agencji Hypermedia obsługę edycji treści cyfrowych na 25 rynkach - Marketing przy Kawie
Gillette powierza agencji Hypermedia obsługę edycji treści cyfrowych na 25 rynkach
  • 0
  • 1
6.07.2016

Gillette powierza agencji Hypermedia obsługę edycji treści cyfrowych na 25 rynkach

W globalnym przetargu na obsługę edycji treści cyfrowych (content edition) dla marki Gillette na 25 rynkach wygrał polski hub technologiczny Hypermedia Linked by Isobar, należący do grupy Dentsu Aegis Network. Od lipca zajmuje się aktualizowaniem treści, utrzymaniem, przygotowywaniem i zmianami podstron do kampanii cyfrowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lipca 2016