1 4 0 0 0 30.06.2016Interaktywna ławka dziękuje dawcom narządów (audio)Od dwóch miesięcy po Polsce podróżuje nietypowa instalacja. Z pozoru zwyczajna drewniana ławka kryje w sobie historie osób po przeszczepie narządów, które dziękują dawcom i ich rodzinom. To lokalna odsłona ogólnopolskiej kampanii Ministerstwa Zdrowia „Zgoda na życie”, promującej transplantologię.
0 1 0 0 0 30.06.2016Komfort z nowym domem mediowymFirma Komfort rozpoczęła współpracę z domem mediowym Codemedia. Zajmie się on m.in. planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowej z udziałem nowej ambasadorki marki – Doroty Szelągowskiej.
2 3 0 0 0 30.06.2016Ruszyła kampania „HCV – jestem świadom” (wideo)W Polsce nawet do 200 tys. osób może być zakażonych HCV. To mniej więcej tyle, ilu mieszkańców liczy Zielona Góra, Olsztyn czy Kielce. W okresie wakacyjnym Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – PZH poprowadzi kampanię, w której będzie informować o tym, czym jest HCV, jak się przenosi, a przede wszystkim jak ograniczyć ryzyko zakażenia.
0 1 0 0 0 30.06.2016Zespół Uselab dołącza do Deloitte DigitalDo Deloitte Digital dołączył zespół Uselab zajmujący się działaniami user experience i customer experience. Usługi będą oferowane w regionie Europy Środkowej pod marką Deloitte Digital CE.
0 2 0 0 0 30.06.2016Wyniki badania branży komunikacji marketingowej 2016. Kondycja firm, wynagrodzenia, zatrudnienieStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej, organizowanego corocznie od kilkunastu lat. 61% firm zakończyło miniony rok ze wzrostem przychodów lub z przychodami na poziomie równym, jak przed rokiem.
0 2 0 0 0 29.06.2016Aviva przenosi się z Mordoru do ShireOd 16 czerwca na billboardach i plakatach w warszawskim metrze Aviva ogłasza swoje odejście z tzw. Mordoru i przeprowadzkę do nowego biura. Billboardy z hasłem: „Opuszczamy Mordor” można zauważyć m.in. na stacji Pole Mokotowskie, a plakaty na Wilanowskiej i Politechnice. To pierwsza odsłona kampanii.
1 1 0 0 0 29.06.2016„Jeśli przerwa między Żubrami, to mała” – kolejny spot piwnej marki (wideo)Marka Żubr rozpoczęła kolejną ogólnopolską kampanię telewizyjną. Działania pod hasłem „Jeśli przerwa między Żubrami, to mała” potrwają do października.
0 1 0 0 0 29.06.2016Raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”Zakupy online cieszą się pozytywną opinią badanych. Wyraźnie dostrzegają oni korzyści z tej formy zakupu w porównaniu z kupowaniem offline. Wśród najważniejszych z nich wymieniają: wygodę (45 proc.), oszczędność czasu (39 proc.) i pieniędzy (35 proc.) oraz większy wybór dostępnych produktów (36 proc.). Wnioski z badania zawarto w raporcie „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”.
1 1 0 0 0 29.06.2016Lexus w deblu z Agnieszką Radwańską (wideo)22 maja podczas turnieju Rolanda Garrosa w Eurosporcie po raz pierwszy została pokazana 30-sekundowa reklama wizerunkowa, opowiadająca o współpracy Lexusa z Agnieszką Radwańską. Spot prawdopodobnie do końca roku będzie obecny w stacjach telewizyjnych podczas turniejów Wielkiego Szlema oraz WTA.
0 1 0 0 0 29.06.2016Netflix w Polsce: binge-watching, memy i… chill – analiza IMMNetflix nadal nie prowadzi w mediach społecznościowych komunikacji w języku polskim. Lukę w dyskusji z powodzeniem wypełniają jednak internauci – wynika z monitoringu IMM. Gigant VoD pojawia się w komentarzach Polaków blisko tysiąc razy tygodniowo, a wirusowe kreacje nawiązujące do marki mogą liczyć na tysiące udostępnień.