0 3 0 0 0 25.11.2016Najczęściej cytowane media października: stacje radiowe w czołówceW październiku największą uwagę dziennikarzy w Polsce przykuł projekt ustawy „Stop aborcji” oraz związane z nim czarne protesty – wynika z badania IMM. W mediach nadal słyszalne były echa afery reprywatyzacyjnej w Warszawie.
1 5 0 0 0 25.11.2016Trójwymiarowy mural Victorinoxa w Warszawie (wideo)Na murze przy warszawskim placu Zawiszy można oglądać mural marki Victorinox. Przedstawia on trzy produkty: scyzoryk Spartan, zegarek Inox oraz walizkę Spectra.
0 4 0 0 0 25.11.2016Solarium i grill – krakowianie testują podgrzewane ławki AMSW listopadzie AMS wprowadził do oferty podgrzewane ławki w wiatach przystankowych. Z rozwiązania reklamowego skorzystał mBank. Ławki poddali testom mieszkańcy Krakowa, m.in. grillując na nich kiełbasę.
0 1 0 0 0 25.11.2016„M-commerce. Kupuję mobilnie” – druga edycja raportu e-IzbyPosiadanie urządzenia mobilnego deklaruje 3/4 internautów. Do przeglądania Internetu lub wyszukiwania informacji o produktach smartfon wykorzystuje 49% badanych, czyli o 7 p.p. więcej niż rok temu. Spadło natomiast wykorzystanie zakupowe urządzeń pełnowymiarowych, jak PC i laptop – wynika z drugiej edycji raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „M-commerce. Kupuję mobilnie”.
1 1 0 0 0 25.11.2016Ikea przekonuje: „Świętuj po swojemu” (wideo)W zimowej odsłonie kampanii Ikea zachęca do refleksji nad tym, co czyni każdy dzień wyjątkowym. Czy są to perfekcyjne potrawy, dekoracje, prezenty, czy może czas spędzony z bliskimi?
0 2 0 0 0 24.11.2016WhitePress tworzy platformę influencer marketinguFirma WhitePress udostępnia platformę do współpracy z blogerami i vlogerami. Na starcie agencje i klienci otrzymują dostęp do ponad 750 zweryfikowanych i opisanych profili influencerów oraz system do komunikacji, raportowania i rozliczania.
0 1 0 0 0 24.11.2016Lidl wydaje drugą część „Kuchni polskiej”Powstała druga część książki Lidla „Kuchnia polska”. Jej tematem są tradycyjne przepisy na ciasta i desery, które na nowo opracował Paweł Małecki, mistrz cukierni marki. Promocja, w ramach której do zdobycia będzie blisko milion egzemplarzy, rozpocznie się 28 listopada.
1 1 0 0 0 24.11.2016„Mikołaj musi być w Święta. Ketchup Kotlin musi być zawsze” (wideo)Marka Kotlin przypomina o sobie w kampanii telewizyjnej przygotowanej z okazji zbliżających się świąt. Akcji towarzyszy hasło: „Mikołaj musi być w Święta. Ketchup Kotlin musi być zawsze”.
0 1 0 0 0 24.11.2016Większość firm widzi potrzebę efektywniejszego kształtowania cen produktów. Raport KPMG InternationalPonad 60% przedsiębiorstw może zwiększyć zyski o co najmniej 5% dzięki efektywniejszemu kształtowaniu cen produktów (pricingowi). Zastosowanie nowych technologii, analityka danych klientów, kształtowanie ceny na podstawie subiektywnej wartości produktu – to szansa dla wielu firm, jak wynika z raportu KPMG International.
0 5 0 0 0 24.11.2016Podsiadło i Sokół w Szkocji poznają smak whisky Johnnie Walker Blenders’ BatchDawid Podsiadło i raper Sokół na zaproszenie marki Johnnie Walker udali się do jednej z najstarszych destylarni w Szkocji, by zgłębić tajniki powstawania whisky. To kolejna odsłona kampanii „Rób to, w co wierzysz”, wprowadzająca linię Blenders’ Batch i pierwszy produkt: Red Rye Finish.