„M-commerce. Kupuję mobilnie” – druga edycja raportu e-Izby
  • 0
  • 1
25.11.2016

„M-commerce. Kupuję mobilnie” – druga edycja raportu e-Izby

Posiadanie urządzenia mobilnego deklaruje 3/4 internautów. Do przeglądania Internetu lub wyszukiwania informacji o produktach smartfon wykorzystuje 49% badanych, czyli o 7 p.p. więcej niż rok temu. Spadło natomiast wykorzystanie zakupowe urządzeń pełnowymiarowych, jak PC i laptop – wynika z drugiej edycji raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „M-commerce. Kupuję mobilnie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 listopada 2016

24 listopada 2016