0 3 0 29.09.2017Philips w showroomie z feerią barwW ramach prezentacji kolekcji telewizorów Philips przywita mieszkańców Warszawy feerią barw. 28 września przed Galerią Północną stanął showroom AmbiExperience. Na odwiedzających go czekają konkursy i spotkania, a przede wszystkim eksplozja kolorów, dźwięku i świateł. Wszystko to za sprawą technologii ambilight.
1 0 1 29.09.2017Lavazza pokazuje, jak wyglądałby świat bez kawy29 września przypada Międzynarodowy Dzień Kawy. Z tej okazji marka Lavazza przedstawiła wideo ukazujące, jak wyglądałby nasz świat bez tego aromatycznego napoju.
0 2 0 28.09.2017Polski Związek Lekkiej Atletyki nawiązał współpracę z OsheeFirma Oshee została oficjalnym partnerem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Wybrane produkty marki otrzymały tytuł oficjalnych produktów PZLA. Napoje izotoniczne będą towarzyszyć zawodnikom reprezentacji Polski podczas zawodów.
0 0 0 28.09.2017Oferta pracy: Senior account manager / szef biura reklamy w miesięczniku „Moda na Zdrowie”Grupa medialna działająca w rynku aptecznym, wydająca największy miesięcznik o zdrowym stylu życia, poszukuje senior account managera / szefa biura reklamy. Miejsce pracy: Warszawa.
0 3 0 28.09.2017Warszawski transport publiczny ma nowe logoRozstrzygnięto konkurs na nowe logo warszawskiego transportu publicznego. Dotychczasowe oznaczenia funkcjonujące w przestrzeni zastąpi teraz jeden znak autorstwa firmy TypeThree.
3 0 0 28.09.2017Męskie Granie triumfuje w zestawieniu „YouTube Ads Leaderboard” za sierpieńZwycięzcą sierpniowego zestawienia „YouTube Ads Leaderboard” został klip Męskiego Grania. „Nieboskłon” znalazł się w rankingu już po raz trzeci z rzędu.
2 0 0 28.09.2017„Tymczasem” EB i postać Jezusa w reklamie „Krytyki Politycznej” naruszają normy Kodeksu etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy przyjrzała się skargom, jakie wpłynęły na reklamy zewnętrzne marki EB oraz internetowy spot „Krytyki Politycznej”. W jej opinii obie kreacje naruszają normy Kodeksu etyki reklamy.
0 1 0 28.09.2017Jakie reklamy przyciągają uwagę internautów? Analiza GemiusaInternauci z Europy Środkowo-Wschodniej najczęściej klikają w reklamy branż spożywczej i kosmetycznej – wynika z raportu Gemiusa. W Polsce, Czechach, Chorwacji i Mołdawii reklamy żywności i napojów zajęły pierwsze miejsce pod względem klikalności wśród wszystkich analizowanych branż.
0 3 0 28.09.2017Z listą zakupów i gazetką promocyjną do sklepu. Badanie ARC Rynek i OpiniaNiemal połowa klientów hiper-, supermarketów i dyskontów przed wyjściem po zakupy przygotowuje listę. Co trzeci zapoznaje się z aktualnymi promocjami w gazetkach. Biedronka, Lidl i Auchan są sieciami najczęściej wskazywanymi jako tanie miejsce zakupów, natomiast Piotr i Paweł uznawany jest za najdroższy, ale też najbardziej luksusowy supermarket – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 0 0 28.09.2017159 kampanii w Mixx Awards 2017159 kampanii zgłoszonych przez 123 reklamodawców, agencji, domów mediowych i mediów zostało zakwalifikowanych do udziału w 11. edycji Mixx Awards. Listę nominowanych w konkursie na najlepsze polskie kampanie reklamowe wykorzystujące Internet poznamy 30 października. Laureaci w każdej z dwudziestu kategorii odbiorą statuetki podczas gali, która odbędzie się 30 listopada.