„Mikołaj musi być w Święta. Ketchup Kotlin musi być zawsze” (wideo) - Marketing przy Kawie
„Mikołaj musi być w Święta. Ketchup Kotlin musi być zawsze” (wideo)
  • 1
  • 1
24.11.2016

„Mikołaj musi być w Święta. Ketchup Kotlin musi być zawsze” (wideo)

Marka Kotlin przypomina o sobie w kampanii telewizyjnej przygotowanej z okazji zbliżających się świąt. Akcji towarzyszy hasło: „Mikołaj musi być w Święta. Ketchup Kotlin musi być zawsze”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 listopada 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2016

Dyrektywa o e-prywatności a reklama online. List wydawców do Komisji Europejskiej

Europejscy wydawcy zwrócili się do Komisji Europejskiej z sugestią zwrócenia uwagi na groźbę poważnego ograniczenia ich przychodów w wyniku wprowadzenia znowelizowanych przepisów w zakresie e-prywatności. Wydawcy z niepokojem odbierają zaproponowaną treść dyrektywy, która może prowadzić do kolejnych ograniczeń w przetwarzaniu danych o niskim ryzyku dla celów reklamowych oraz może zmusić ich do dostarczania treści za darmo.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2016

„Zakupy świąteczne 2016” według Deloitte (infografika)

Na prezenty, jedzenie oraz świąteczne spotkania z najbliższymi polska rodzina zamierza wydać średnio 1121 zł, czyli o 5 proc. więcej niż wydała w ubiegłym roku. Najbardziej spodziewanym prezentem są w tym roku kosmetyki i perfumy, które zdetronizowały książki – dotychczasowego lidera w rankingu prezentów. To główne wnioski z 19. edycji badania „Zakupy świąteczne” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte.