1 1 0 0 0 23.11.2016Mall.pl nagradza za dobre uczynki (wideo)Sklep internetowy Mall.pl przygotował świąteczną akcję. Do osób podróżujących taksówką dosiadał się starszy mężczyzna. Ci, którzy zgodzili się go podwieźć, mogli liczyć na prezent.
0 1 0 0 0 23.11.2016Czy milenialsi to pokolenie Ubera? – badanie Kantar Millward BrownSzacuje się, że w Polsce do pokolenia Y zalicza się około 11 mln osób. Milenialsi różnią się od innych pokoleń – wolą wynajmować niż kupować, są mobilni, zaangażowani społecznie i politycznie oraz przedsiębiorczy. Co trzeci młody mieszkaniec dużego miasta korzysta lub korzystał z Ubera – wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie tej firmy.
1 1 0 0 0 23.11.2016Zwiastun „Jagi” – kontynuacji „Legend polskich” Allegro (wideo)W kanale marki Allegro na YouTube pojawił się zwiastun kolejnej części „Legend polskich”. „Jaga” ma być opowieścią o potężnej zielarce, która swoją mocą będzie w stanie pokonać oddział antyterrorystów. Premierę filmu zaplanowano na 12 grudnia.
2 6 0 0 0 23.11.2016Desperados i festiwal bez grawitacji (wideo)Marka piwa o smaku tequili Desperados zorganizowała niecodzienny festiwal muzyczny. „Bass Drop” to eksperyment, który prowadzony był w samolocie lecącym na wysokości ponad 9 km nad pustynią w Nevadzie.
0 3 0 0 0 23.11.2016Polacy mówią tak samochodom elektrycznym – badanie ARC Rynek i OpiniaPod jakimi warunkami polscy kierowcy byliby gotowi wymienić samochód na elektryczny? Gdyby mogli zaoszczędzić na jego użytkowaniu i gdyby koszt zakupu był stosunkowo niski lub dofinansowany przez państwo. Ponad 70% badanych pozytywnie ocenia projekt „Narodowy samochód elektryczny” przedstawiony we wrześniu 2016 r. przez resort energii – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
0 3 0 0 4 23.11.2016Jezus i martwe płody – billboardy antyaborcyjne zasłonięte przez właściciela nośnikówW połowie listopada w Krakowie pojawiły się kolejne billboardy ukazujące drastyczne zdjęcia abortowanych płodów. Tym razem Fundacja „Pro – Prawo do Życia” zestawiła fotografię z wizerunkiem Jezusa i fragmentem Ewangelii. Właściciel nośników na skutek presji społecznej po tygodniu zakleił najbardziej drastyczną część billboardu.
0 1 0 0 0 23.11.2016Adrino dołącza do Grupy NetsprintGrupa Netsprint przejmuje 80% udziałów w Adrino – polskiej sieci reklamy mobilnej. Odkupione udziały należały wcześniej do Xevin Investments, Xevin Lab i managementu Adrino.
2 1 0 0 0 23.11.2016„Lubimy zielone” – interaktywny billboard Škody (wideo)14 listopada w Warszawie przy skrzyżowaniu na Górczewskiej stanął interaktywny ekran LED. Reagował na zmianę świateł. Ogólne hasło „Co łączy Polaków?” zmieniało się wtedy na „Lubimy zielone”. W ten sposób Škoda uzupełnia trwającą właśnie kampanię.
0 1 0 0 0 23.11.2016„Jak nowe technologie zmieniają biznes” – premiera książki Krzysztofa RatnicynaW książce „Jak nowe technologie zmieniają biznes” Krzysztof Ratnicyn podpowiada, jak efektywnie wykorzystać nowe technologie w biznesie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje mogą robić to małe i średnie firmy oraz mikroprzedsiębiorstwa.
0 1 0 0 0 23.11.2016Nowe oblicze PR-u w książce Anny Miotk„Nowy PR. Jak Internet zmienił public relations” to książka Anny Miotk opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.