Snapchat wprowadzi nową platformę reklamową skierowaną zwłaszcza do mniejszych firm
  • 0
  • 0
5.05.2017

Snapchat wprowadzi nową platformę reklamową skierowaną zwłaszcza do mniejszych firm

Samoobsługowa platforma dla reklamodawców to ukłon Snapchata w stronę małych i średnich firm. Nowe narzędzie ma też przyspieszyć wzrosty ze sprzedaży reklam i zwiększyć szanse tego serwisu w rywalizacji z Facebookiem.

Reklamodawcy będą mogli kupić reklamę na Snapchacie bezpośrednio, dokładnie tak, jak w konkurencyjnych serwisach – na Facebooku i Instagramie. Platforma, która pozwoli firmom zarządzać materiałami kreatywnymi, danymi i listą odbiorców, ma być dostępna w czerwcu w wybranych krajach, m.in. w USA, Kanadzie i Wielkiej Brytanii.

Według zapowiedzi narzędzie umożliwi wszystkim reklamodawcom zakup reklam, zarządzanie nimi i przeglądanie raportów dotyczących prowadzonych działań. Nowy mobilny panel pozwoli również zobaczyć reklamy tak, jak widzi je użytkownik serwisu.

W testach nowej usługi Snapchata bierze udział ponad 20 małych i średnich firm. Wśród nich są m.in. Goat (sklep online z obuwiem sportowym), Hollar (strona z upominkami) czy Atom Tickets (aplikacja do sprzedaży biletów).

Dotychczas Snapchat koncentrował się na dużych markach, przeznaczających na reklamę znaczne budżety. Współpracował m.in. ze studiami filmowymi wykupującymi reklamy nowych produkcji czy sieciami fast-food, jak Burger King i Taco Bell.

Źródło: www.businessinsider.com, www.ft.com

***
Czytaj również artykuł:


Reklama

5 maja 2017

Reklama

4 maja 2017

Reklama