1 0 0 15.11.2017Milka startuje z kampanią „Odkryj magię oczekiwania na święta”13 listopada rozpoczęła się kampania Milki „Odkryj magię oczekiwania na święta”. Marka czekolady po raz kolejny zachęca do dzielenia się delikatnością z najbliższymi i odkrywania w ten sposób magii oczekiwania na Boże Narodzenie.
0 0 0 15.11.2017Podsumowanie dyskusji Klubu Agencji EventowychDumping, kryteria wyboru ofert, opłaty za udział w przetargach, wady i korzyści umów ramowych. To tematy okrągłego stołu zorganizowanego 9 listopada przez Klub Agencji Eventowych.
0 0 0 15.11.2017UOKiK wszczął postępowanie przeciw Netii w sprawie marketingu bezpośredniegoJeżeli przedsiębiorca dzwoni, żeby przedstawić ofertę, musi wcześniej mieć zgodę konsumenta na kontakt w celu marketingu bezpośredniego. Prezes UOKiK we wrześniu wszczął postępowanie przeciwko Netii. Wykaże ono, czy firma uzyskała zgody konsumentów, którym proponowała zawarcie umowy.
0 2 0 14.11.2017Wzrosła siła nabywcza konsumentów w Europie. Badanie „GfK Purchasing Power Europe 2017”Średnia kwota, jaką europejscy konsumenci dysponują na wydatki i oszczędności w 2017 r., wynosi 13 937 euro na osobę. Rozporządzalny dochód netto w 42 krajach znacznie się od siebie różni. Najwyższą średnią siłę nabywczą mają mieszkańcy Liechtensteinu, Szwajcarii i Islandii, natomiast najniższą Białorusi, Mołdawii i Ukrainy – wynika z badania „GfK Purchasing Power Europe 2017”.
0 1 0 14.11.2017Najbardziej wpływowe gwiazdy polskiego sportu według badania MediaComJakub Błaszczykowski to najbardziej wpływowa z polskich gwiazd sportu – wynika z badania domu mediowego MediaCom. Wyprzedza Krzysztofa Hołowczyca, Marcina Gortata i kolegę z reprezentacji – Roberta Lewandowskiego. Pierwszą piątkę zamyka Adam Małysz.
3 3 0 14.11.2017 Aktualizacja: 00:4917.11.2017Andrzej Grabowski i Tomasz Oświeciński jako Rodzina Oddano „kroją dłużników” w teaserowej kampaniiAndrzej Grabowski i Tomasz Oświeciński wcielili się w Rulona i Drobnego – gangsterów windykujących długi. Teaserowe filmy z ich udziałem odsyłają do strony internetowej.
0 11 0 14.11.2017Wrocławskie krasnoludki walczą o czyste powietrze. Kampania Dolnośląskiego Alarmu Smogowego14 listopada obchodzony jest Dzień Czystego Powietrza. W tym czasie wrocławskie krasnoludki, oprócz codziennych obowiązków, przyjęły na siebie ciężar walki ze smogiem. Dolnośląski Alarm Smogowy wyposażył skrzaty w symboliczne maseczki przeciwpyłowe i transparenty.
0 12 0 14.11.2017Wydatki reklamowe w październiku 2017 r. Badanie IMMW październiku największy budżet na reklamę przeznaczyła branża farmaceutyczna – pokazuje badanie przeprowadzone przez Instytut Monitorowania Mediów. Sprawdzono wydatki na reklamę w prasie, radiu i telewizji w wybranych branżach: handlowej, farmaceutycznej, finansowej, motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej.
0 0 0 14.11.2017iTaxi powierza PR Calling działania komunikacyjneZ początkiem listopada marka iTaxi nawiązała współpracę z PR Calling. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę firmy, w tym m.in. prowadzenie działań media relations, PR produktowy, a także doradztwo w zakresie działań niestandardowych.
0 5 0 14.11.2017Gwiazdy serialu „Rodzinka.pl” w świątecznej kampanii AvonuKażdego roku z okazji świąt Bożego Narodzenia Avon zaprasza do współpracy znaną rodzinę, która promuje ofertę z katalogu marki. W tym roku w kampanii wzięły udział gwiazdy „Rodzinki.pl” – Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak i Mateusz Pawłowski.