0 1 0 0 0 3.04.2017Selgros Cash & Carry po przetargu na obsługę mediowąFirma Transgourmet Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu marketingowego sieci sklepów Selgros Cash & Carry w obszarze planowania i zakupu mediów. Zwycięzcą jest agencja mediowa Mediavest.
0 1 0 0 0 3.04.2017Henrykowie na rynku technologii i finansów – wyniki badania GfK Polonia i Clue PRZ jednej strony wygodne życie, niezależność, fascynacja technologiami, szukanie adrenaliny. Z drugiej mieszkanie na kredyt i obawa o utratę statusu. Z tymi sprzecznościami zmaga się henryk lub henryka (z ang. High Earner, Not Rich Yet) – przedstawiciel grupy społecznej, która za chwilę może stać się tak wyczekiwaną w Polsce wyższą klasą średnią. Czym charakteryzuje się ta grupa? Sprawdziły to firmy GfK Polonia i Clue PR.
1 1 0 0 0 3.04.2017„Mam autyzm. A ty jakie masz wyzwania” – kampania na temat autyzmu (wideo)„Jedno pytanie, które zmieni twoje myślenie” – to hasło kampanii społecznej o autyzmie, która ruszyła z początkiem kwietnia. Dwuminutowy film umieszczony w Internecie pokazuje chorobę z perspektywy autystycznego dziecka.
0 1 0 0 0 3.04.2017Deloitte Digital i MuleSoft zawarły partnerstwoPartnerstwo Deloitte Digital oraz MuleSoft w Europie Środkowej ma przyspieszyć transformację cyfrową firm. Ma umożliwić klientom budowanie sieci aplikacji z użyciem łączności poprzez API.
0 2 0 0 0 3.04.2017Rebranding agencji HarmoniquePRAgencja HarmoniquePR, dotychczas świadcząca usługi z obszaru public relations, rozszerzyła zakres działalności. Stała się agencją marketingu zintegrowanego i funkcjonuje teraz pod nazwą Harmonic.
0 3 0 0 0 3.04.2017Jak przykuć uwagę klienta do promocji cenowejPolacy kochają sklepowe promocje w handlu tradycyjnym i e-commerce. Korzystają z nich chętnie nawet klienci, którzy podczas zakupów stawiają na jakość produktu albo markę. Aby jednak do takich nabywców trafić, trzeba zadbać nie tylko o wielkość samej obniżki, ale też o odpowiednią prezentację promocji.
0 2 0 0 0 31.03.2017Jak wygląda rynek dóbr cyfrowych w Polsce? Raport PayPalaPolacy chętnie korzystają z treści cyfrowych, najczęściej w domowym zaciszu. Badanie zwyczajów i preferencji konsumentów produktów cyfrowych – filmów, seriali, muzyki, gier i e-booków – przeprowadził PayPal we współpracy z SuperData Research.
0 1 0 0 0 31.03.2017Sąd potwierdził decyzję UOKiK w sprawie PGNiG. Firma ma zapłacić 10 mln zł karySąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów potwierdził, że PGNiG częściowo nie wykonało decyzji UOKiK. Spółka nie usunęła z umów z odbiorcami ograniczeń w zmniejszaniu ilości zamawianego gazu.
0 1 0 0 0 31.03.2017Spotify nawiązuje partnerstwo z siecią reklamową Httpool w PolsceSerwis muzyczny Spotify będzie współpracował w Polsce z siecią reklamową Httpool. Sieć klientów firmy w regionie ma umożliwić serwisowi dostarczanie rozwiązań reklamowych dla agencji mediowych oraz marek na polskim rynku.
1 2 0 0 0 31.03.2017Marka Next na Instagramie poszukuje twarzy kampanii (wideo)Już od jakiegoś czasu funkcjonuje polskojęzyczny e-sklep brytyjskiej marki odzieżowej Next. Brand wzmacnia jednak swoją dostępność dla polskich internautów pojawieniem się na platformie zakupowej Allegro. W kampanię promującą ten fakt zaangażowano internetowych influencerów. Działania są skierowane do osób z pokolenia Z.