0 1 0 0 0 18.11.2016Facebook odkrył kolejne błędy w pomiarze efektywności reklamFacebook ujawnił następne błędy w pomiarze efektywności reklam. To kolejna wpadka serwisu po tym, jak we wrześniu 2016 r. przyznał on, że przez dwa lata zawyżał statystyki dotyczące efektywności reklamy wideo.
1 1 0 0 0 18.11.2016Świąteczny pierniczek w kampanii Mix Plusa (wideo)18 listopada Plus rozpoczął kampanię reklamową świątecznej oferty Mix. Aktywności prowadzone są w telewizji oraz Internecie.
1 1 0 0 0 18.11.2016Trzej królowie w reklamie PGNiG (wideo)14 listopada w telewizji pojawił się drugi spot kampanii PGNiG promującej ofertę PiG, czyli prąd i gaz w pakiecie. Tym razem marka zwraca uwagę na konkretną korzyść – kwotę, jaką może zaoszczędzić klient.
0 1 0 0 0 18.11.2016Konkurs e-Commerce Polska Awards 2016 rozstrzygnięty17 listopada ogłoszono wyniki konkursu e-Commerce Polska Awards 2016, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W 4. edycji wręczono 18 nagród głównych oraz dwie nagrody przyznane przez konsumentów w kategorii Najlepsza obsługa klienta. Wszyscy nominowani otrzymali wyróżnienia.
0 1 0 0 0 18.11.2016Kapituła konkursu Mixx Awards 2016 ogłasza nominacje do nagród za dokonaniaKapituła konkursu Mixx Awards 2016 ogłosiła nominacje w kategoriach specjalnych za dokonania. Szanse na nagrodę mają m.in. Allegro, Gong, VML i MEC.
0 1 0 0 0 17.11.2016„Gwoździem w mózg” – ukazał się zbiór felietonów Leszka Stafieja„Gwoździem w mózg” to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafieja. Obejmuje blisko dwie dekady obserwacji autora dotyczących zmian, które zachodzą w komunikacji społecznej i marketingowej pod wpływem transformacji ustrojowej, gospodarczej i kulturowej.
1 1 0 0 0 17.11.2016Pluszowe misie wracają na święta w reklamie lotniska Heathrow (wideo)Londyński port lotniczy Heathrow rozpoczął świąteczną kampanię. Spot ukazuje przygody pary pluszowych misiów, które wysiadają z samolotu i udają się na spotkanie z najbliższymi.
0 1 0 0 3 17.11.2016Amerykanie palą buty New Balance„Pewne sprawy pójdą we właściwym kierunku” – tymi słowami Matt LeBretton, vice president public affairs marki New Balance skomentował zwycięstwo Donalda Trumpa w wyborach prezydenckich. Wywołał tym oburzenie części amerykańskiego społeczeństwa. Przeciwnicy prezydenta elekta w akcie protestu zaczęli palić buty marki.
0 1 0 0 0 17.11.2016W czarny piątek możliwe o 70% więcej zamówień w e-sklepach – prognozuje RTB House (infografika)Zamówień w sklepie internetowym podczas Black Friday może być o 70% więcej, a ruch na stronie może okazać się kilkakrotnie wyższy niż przeciętnie – wynika z analiz RTB House. Firma wzięła pod lupę setki kampanii zrealizowanych w ubiegłym roku na blisko 40 rynkach, by oszacować potencjał zakupowy w nadchodzącym okresie sprzedażowym.
0 4 0 0 0 17.11.2016„Let go” – marka Sloggi promowana w prasie i na outdoorzeWystartowała kampania bieliźniarskiej marki Sloggi. Akcja „Let go” promuje styl życia pełen wolności i komfortu.