20% globalnych budżetów reklamowych trafia do Google’a i Facebooka
  • 0
  • 1
5.05.2017

20% globalnych budżetów reklamowych trafia do Google’a i Facebooka

W 2016 r. 20% sumy globalnych budżetów reklamowych stanowiły wydatki na reklamę w Google i na Facebooku – wynika z raportu agencji Zenith „Top Thirty Global Media Owners”. W 2012 r. ich udział w globalnych wydatkach reklamowych wynosił 11%. Oznacza to, że 64% wzrostu wydatków na reklamę w latach 2012–2016 można przypisać tym dwu firmom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 maja 2017

4 maja 2017