Grupa Energa ujawnia nową koncepcję marketingową i rozwiązuje umowę sponsorską z klubem Czarni Słupsk
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
5.05.2017

Grupa Energa ujawnia nową koncepcję marketingową i rozwiązuje umowę sponsorską z klubem Czarni Słupsk

„Inwestycja w przyszłość” – to hasło nowej koncepcji marketingowej Grupy Energa. Plany zakładają odświeżone podejście do budowania marki. Firma zamierza wspierać tych, którzy najbardziej potrzebują pomocy w realizacji marzeń i pasji, a do tej pory byli pomijani w strategiach marketingowych dużych koncernów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 maja 2017

4 maja 2017