0 1 0 0 0 23.06.2020Polacy chcą dostawać od sektora paliwowego reklamy na smartfony – badanie UCE ResearchW ostatnim roku wzrosła znajomość pojęcia geofencingu wśród kierowców. Obecnie prawie połowa z nich chce dostawać informacje o promocjach, wjeżdżając na stacje paliw. Klienci najczęściej oczekują zniżek na alkohole i na ofertę gastronomiczną. Sprzęt i części eksploatacyjne do samochodu są na trzecim miejscu. Konsumenci zaczęli też bardziej zwracać uwagę na ceny paliwa.
0 1 0 0 0 23.06.2020Riot Games, producent m.in. „League of Legends” wybrał Lighthouse do obsługi PRFirma doradztwa komunikacyjnego Lighthouse zajmuje się obsługą PR Riot Games, jednego z największych producentów gier komputerowych na świecie, twórcy takich hitów jak „League of Legends”, „Teamfight Tactics” czy „Valorant”. Agencja zajmuje się komunikacją dotyczącą wszystkich obecnych i nadchodzących tytułów producenta w Polsce.
1 2 0 0 0 23.06.2020Modelka Sandra Kubicka w kampanii Kontigo promuje autorskie perfumySieć sklepów kosmetycznych Kontigo wprowadziła na rynek perfumy stworzone we współpracy z modelką Sandrą Kubicką. Zapachy promowane hasłem „Zdobywam dzień, uwodzę noc” są dostępne w sprzedaży online sieci Kontigo od 22 czerwca.
0 1 0 0 0 23.06.2020Raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020” – e-commerce podczas pandemiiUkazała się najnowsza, piąta edycja raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, dotyczącego rynku e-commerce i zakupów wielokanałowych. W tym roku zawiera on również informacje o tym, jak konsumenci zachowali się w obliczu ryzyka i jak dalej zamierzają działać, kupować i planować. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.
0 3 0 0 0 23.06.2020„Niech stanie się wolność” – billboardy o sensie epidemii w Galerii RuszOstatnie miesiące to czas upływający nam pod znakiem wszechobecnej epidemii. Z jednej strony epidemia w dużym stopniu uszczupliła nasze siły psychiczne i fizyczne, z drugiej strony zrodziła wiele pytań. Po co i dlaczego to wszystko się wydarza? Najnowsze billboardy Galerii Rusz starają się dać na to odpowiedź.
0 2 0 0 0 23.06.2020Generacja Z relacjonuje swoje życie bez obawy przed utratą prywatności – raport Mediaplus WarsawGeneracja Z stawia na Snapchata i Instagrama, gdzie relacjonuje swoje życie bez obawy przed utratą prywatności. Generacja Y preferuje Facebooka i Instagrama, gdzie kontaktuje się ze swoją interaktywną siecią na własnych warunkach, bardziej pasywnie. Obie grupy deklarują niską tolerancję reklam na platformach płatnych. Takie informacje zawiera raport Mediaplus Warsaw na temat tzw. digital natives.
1 1 0 0 0 23.06.2020Pierwsza kampania Nestea po powrocie marki na polski rynekRozpoczęła się nowa kampania reklamowa Nestea. Pokazuje, jak dzięki napojom tej marki można oderwać się od codzienności i przenieść się do świata beztroskiego relaksu.
1 1 0 0 1 23.06.2020 Aktualizacja: 13:0030.06.2020„Bitwa o wozy” – MSWiA organizuje konkurs profrekwencyjnyMinisterstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji sfinansuje wozy strażackie dla gmin o najwyższej frekwencji wyborczej.
0 2 0 0 0 22.06.2020Czym jest samochód dla różnych pokoleń Polaków? – badanie EFLWedług starszych pokoleń kierowców auto powinno być przede wszystkim praktyczne i niezawodne. Młodsi wolą za to, by było wygodne i dobrze brzmiało. Temu, jak z wiekiem zmieniają się nasze preferencje oraz spojrzenie na cztery kółka, przyjrzał się Europejski Fundusz Leasingowy.
0 1 0 0 0 22.06.2020The North Face, Patagonia i REI bojkotują reklamy na Facebooku i InstagramieTrzy marki odzieży outdoorowej wycofały reklamy z Facebooka i Instagrama. Wszystko za sprawą kampanii #StopHateforProfit, która wzywa marki do czasowego wstrzymania aktywności ze względu obecną na Facebooku mowę nienawiści. Tłem decyzji są niepokoje w Stanach Zjednoczonych i rywalizacja polityczna.