0 3 0 0 0 24.05.2017„Fake news z perspektywy polskich dziennikarzy” – badanie Public Dialog i ARC Rynek i OpiniaXXI wiek to czas, w którym kluczowe znaczenie ma informacja. W mediach coraz częściej pojawia się zjawisko, które w prymitywny, ale skuteczny sposób może wpływać na otaczającą nas rzeczywistość – fake news. Instytut ARC Rynek i Opinia i agencja Public Dialog przeprowadziły badanie wśród dziennikarzy ogólnoinformacyjnych na temat skali tego zjawiska w Polsce.
1 1 0 0 0 23.05.2017Pielgrzymi wrócą nad Wisłę – akcja promocyjna Krakowa (wideo)Mija prawie rok od zorganizowanych w Krakowie Światowych Dni Młodzieży. Miasto chce wykorzystać ten fakt do promocji. W ramach akcji „Experience Kraków Again!” nad Wisłę zaproszonych zostanie sześciu losowo wybranych pielgrzymów z Włoch i Hiszpanii. Ma to być dla nich niespodzianka.
2 1 0 0 0 23.05.2017Tymbark Owoce Świata z kampanią promującą aplikację z rozszerzoną rzeczywistością (wideo)22 maja Tymbark rozpoczął kampanię reklamową napoju Owoce Świata. W telewizyjnym spocie marka tłumaczy, jak działa jej aplikacja wykorzystująca rozszerzoną rzeczywistość.
1 1 0 0 0 23.05.2017Influencerzy tworzą „młodzieżowy dział marketingu Fanty” (wideo)Fanta wprowadziła do sprzedaży dwa nowe warianty napoju – o smaku malin i owoców leśnych oraz cytryny i kwiatu bzu. W internetowym filmie promocyjnym zobaczyć można młodych aktorów Julię Wieniawę i Adama Zdrójkowskiego oraz Marcina Dubiela i Stuu znanych z YouTube.
1 1 0 0 0 23.05.2017Pezet i Małolat w spocie Sprite’a (wideo)Marka Sprite wprowadziła na polski rynek napój o obniżonej kaloryczności. Towarzyszy temu kampania reklamowa „Born to Rfrsh”. Można w niej usłyszeć braci Kaplińskich, czyli popularnych raperów występujących pod pseudonimami Pezet i Małolat.
0 2 0 0 0 23.05.2017Telewidzowie zainteresowani telewizją a la carte zbudowaliby swój pakiet z 10 stacji – pokazuje badanie MECWiększość telewidzów, którzy woleliby tworzyć samodzielnie swoje oferty, kupiłaby dostęp do maksymalnie dziesięciu kanałów. Pokazało to badanie agencji MEC „Projekt cyfrowizja III”. Najchętniej wybraliby Discovery, HBO i National Geographic.
1 1 0 0 0 23.05.2017Adam Nawałka twarzą marki Fakro (wideo)„Żyj z wizją” – to hasło kampanii wizerunkowej marki okien dachowych Fakro. Firma zaangażowała do swoich działań promocyjnych trenera Adama Nawałkę.
0 1 0 0 0 23.05.2017Bartłomiej Misiewicz otworzył agencję komunikacji marketingowej15 maja działalność rozpoczęła firma BBM. To agencja komunikacji marketingowej założona przez Bartłomieja Misiewicza, byłego rzecznika prasowego MON.
0 1 0 0 0 23.05.2017Polsat Media nawiązuje współpracę ze Screen Network. Powstaje Polsat Media AdScreen15 maja biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło współpracę ze Screen Network. W efekcie powstanie nowy produkt oferowany domom mediowym – Polsat Media AdScreen.
0 1 0 0 0 22.05.2017„Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji” – książka Magdaleny i Piotra JaworowiczówBudowanie świadomości komunikacyjnej wewnątrz organizacji to złożony proces, który wymaga konsekwencji i staranności. Pomocne mogą w nim być sprawdzone modele oraz przykłady dobrych praktyk z rynków światowych i lokalnych. Te i inne zagadnienia są tematem książki Magdaleny i Piotra Jaworowiczów „Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji”.