0 1 0 8.12.2017Małgorzata Kożuchowska jak Piotr Skrzynecki w świątecznej kampanii centrum handlowego BonarkaKrakowska Bonarka City Center w świątecznej kampanii znów wykorzystuje lokalne motywy. Tym razem czerpie inspirację ze środowiska Piwnicy pod Baranami i postaci Piotra Skrzyneckiego.
0 2 0 8.12.2017McHappy Day w Polsce. McDonald’s przekaże złotówkę ze sprzedaży frytek na rzecz chorych dzieciW weekend 8–10 grudnia we wszystkich polskich lokalach McDonald’s rusza charytatywna akcja McHappy Day. Służy ona pozyskaniu środków na działalność Fundacji Ronalda McDonalda. Ta zajmuje się profilaktyką zdrowotną dzieci, a zwłaszcza inicjatywami wspierającymi rodziny w czasie długotrwałego pobytu dziecka w szpitalu.
0 5 0 8.12.2017Kalendarz Lindnera na 2018 r.: cisza, spokój, nagie modelki i trumnyZakład Przemysłu Drzewnego Lindner zaprezentował 9. edycję kalendarza. Nagie modelki ponownie pozowały z trumnami. Tym razem motywem przewodnim zdjęć jest cisza i spokój.
0 1 0 8.12.2017W e-commerce większy ruch po świętach. Analiza GemiusaW 2016 r. serwisy e-commerce największe oblężenie przeżywały nie przed świętami, ale tuż po nich – 27, 28 i 29 grudnia. Rekordowy w skali miesiąca był 28 grudnia, gdy na strony WWW z e-handlem zajrzało 30 proc. użytkowników Sieci w Polsce (7,8 mln). To o 20 proc. więcej niż średnia dla pozostałych dni miesiąca – pokazuje analiza Gemiusa.
4 0 0 7.12.2017Rubik, Socha, Smutniak i Sokołowska w świątecznych kostiumach w kampanii marki ApartModelka Anja Rubik, aktorki Małgorzata Socha i Katarzyna Smutniak oraz reżyserka pokazów mody Katarzyna Sokołowska ponownie wystąpiły w kampanii reklamowej marki Apart. W spotach noszą kostiumy żartobliwie nawiązujące do świątecznych symboli oraz popularnych motywów.
0 0 0 7.12.2017Polski rynek cyfrowej komunikacji OOH daleko za Europą. Raport Infuture Hatalska Foresight InstitutePolski rynek reklamy zewnętrznej wyraźnie odstaje od światowych standardów. Zarówno pod względem uwarunkowań prawnych, jak i liczby nośników cyfrowych – wynika z raportu „Digital Out-of-Home. Stan obecny i kierunki rozwoju”. Opracowanie przygotował Infuture Hatalska Foresight Institute na zlecenie AMS.
0 0 0 7.12.2017Kaufland powierza obsługę mediową ZenithowiWłaściciel sieci hipermarketów Kaufland rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. Wygrał go Zenith.
0 0 0 7.12.2017Dobre prognozy dla polskiego rynku HoReCa. Badanie GfKW porównaniu do roku ubiegłego rynek gastronomiczny w Polsce wzrósł o ponad 10,5 p.p. Jest wart niemal 36,12 mld zł – wynika z raportu GfK „Rynek gastronomiczny 2017”.
0 12 0 7.12.2017Wydatki reklamowe w listopadzie – w branży finansowej czuć świętaInstytut Monitorowania Mediów zbadał listopadowe wydatki reklamowe w branży farmaceutycznej, finansowej, handlowej, motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej. W sezonie grypowym i przedświątecznym to branże farmaceutyczna i handlowa najwięcej zainwestowały w reklamę.
1 0 0 7.12.2017Photon Entertainment zachęca do adopcji robota na świętaWystartowała kampania „Przygarnij Photona na święta”. W jej ramach rozpoczął się konkurs umożliwiający zaadoptowanie robota, który samotnie trafił na Ziemię i poszukuje dla siebie nowej rodziny.