0 5 0 0 0 25.05.2017Obraz zamożnego konsumenta w Polsce według LuxHubZamożni Polacy zachowaniem i życiowymi postawami coraz bardziej przypominają zachodnie klasy wyższe. Ważniejsze niż ostentacyjne symbole statusu stają się wartości postmaterialne: rodzina, czas oraz doświadczenia – pokazuje badanie przeprowadzone przez LuxHub (Havas Media Group). Najwięcej badanych (45%) definiowało luksus jako dysponowanie własnym czasem oraz możliwość cieszenia się życiem.
0 1 0 0 0 25.05.2017Marka Krupnik obsługiwana w Internecie przez WebTalkPrzetarg na kompleksową obsługę marki Krupnik (Marie Brizard Wine & Spirits) w Internecie wygrała agencja WebTalk. Firmy rozpoczęły współpracę w kwietniu.
0 1 0 0 0 25.05.2017Bluerank i Gemius laureatami konkursów IAB EuropeAgencja Bluerank została nagrodzona srebrem w kategorii programmatic advertising w konkursie Mixx Awards Europe 2017. Firma badawcza Gemius odebrała natomiast statuetkę w konkursie IAB Europe Research Awards.
0 1 0 0 0 25.05.2017Konferencja ABSL Talks wkrótce w ŁodziCo łączy Randi Zuckerberg, Marcina Gortata i Aleksandrę Przegalińską? Całą trójkę, a także innych, będzie można usłyszeć 12 czerwca w ramach konferencji ABSL Talks. Podczas tego wydarzenia znani reprezentanci różnych branż opowiedzą o tym, jak przekuć pasję w sukces.
0 1 0 0 1 25.05.2017Piotr Żyła jako Jack Sparrow w kampanii MultikinaMultikino (grupa Vue Entertainment) oferuje widzom w salach kinowych fotele VIP. W ich promocję sieć zaangażowała Piotra Żyłę, polskiego skoczka narciarskiego. Wciela się on w postacie głównych bohaterów największych kinowych hitów.
0 1 0 0 0 24.05.2017PLL LOT powierzyły obsługę marketingową agencji GreyKonkurs na kompleksową obsługę reklamową Polskich Linii Lotniczych LOT wygrała agencja Grey. W ramach współpracy odpowiada za pełną obsługę marketingową w zakresie wszystkich działań komunikacyjnych brandu w Polsce i na świecie.
0 1 0 0 0 24.05.2017Drogerie Ziko z nową agencją do obsługi w social mediaPrzetarg na obsługę profili sieci drogerii Ziko Dermo w mediach społecznościowych wygrała agencja FFW Communication. Współpraca rozpoczęła się w maju.
0 1 0 0 0 24.05.2017Bank Pocztowy wybrał agencję do obsługi ATL i BTLW ramach przetargu Bank Pocztowy wybrał firmę Mind. Dołączy ona do agencji, z którą bank współpracował dotychczas. Umowę zawarto na 2 lata.
0 1 0 0 0 24.05.2017Internauci weryfikują informacje czytane w Sieci – badanie IPG MediabrandsPolacy są nieufni wobec treści publikowanych w Internecie. Według wyników badania IPG Mediabrands przeprowadzonego na panelu Ariadna około 63 proc. respondentów w różny sposób weryfikuje informacje, które czyta online.
0 1 0 0 0 24.05.2017Arla Protein pod opieką Partner of PromotionProducent mleczarski Arla Foods rozpoczął współpracę z Partner of Promotion. Agencja zajmie się opracowaniem oraz wdrożeniem strategii komunikacyjnej wejścia marki Arla Protein na rynek polski.