Telewidzowie zainteresowani telewizją a la carte zbudowaliby swój pakiet z 10 stacji – pokazuje badanie MEC
  • 0
  • 2
23.05.2017

Telewidzowie zainteresowani telewizją a la carte zbudowaliby swój pakiet z 10 stacji – pokazuje badanie MEC

Większość telewidzów, którzy woleliby tworzyć samodzielnie swoje oferty, kupiłaby dostęp do maksymalnie dziesięciu kanałów. Pokazało to badanie agencji MEC „Projekt cyfrowizja III”. Najchętniej wybraliby Discovery, HBO i National Geographic.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 maja 2017

22 maja 2017