0 4 0 0 0 22.05.2017Projekty studentów Akademii Sztuk Pięknych w witrynach Mohito17 maja w witrynach wybranych salonów marki Mohito (LPP) pojawiły się prace studentów krakowskiej ASP. Projekty zostały wykonane pod okiem designerów marek firmy w ramach II edycji programu edukacyjnego „Fashion Starter”.
0 1 0 0 0 22.05.2017W kuchni ze smartfonem – analiza GemiusaW kwietniu Polacy surfowali po Sieci średnio 2 godz. 40 min dziennie, czyli o 20 min krócej niż w marcu. Krótką przerwę zrobili sobie podczas świąt – ale jedynie na komputerach osobistych i laptopach. Przy wielkanocnym stole nadal używali urządzeń mobilnych. Z analizy Gemiusa wynika, że Internet na małych ekranach był także przydatny podczas świątecznych przygotowań w kuchni.
0 2 0 0 0 22.05.2017„YouTube Trends” – kwiecień 2017 r.Wielu użytkowników kojarzy YouTube głównie z muzyką, ale ta kategoria zajmuje w kwietniowym raporcie Sotrendera dopiero 4. miejsce. Czołówkę zestawienia branż zajęli natomiast gracze. Są mocni pod względem liczby subskrybentów, liczby wyświetleń, jak i aktywności pod publikowanymi materiałami.
0 1 0 0 0 22.05.2017Instagram i Snapchat szkodzą zdrowiu psychicznemu młodych ludzi – wynika z brytyjskich badań Facebook, Instagram, Snapchat i Twitter zwiększają u nastolatków i młodych dorosłych poczucie niedoskonałości i lęk – pokazało badanie przeprowadzone przez The Royal Society for Public Health i Young Health Movement na grupie Brytyjczyków w wieku 14–24 lata. Najlepiej pod tym względem wypadł YouTube.
0 1 0 0 0 19.05.2017Mindshare Polska wyodrębnia zespół ekspertów w zakresie mediów adaptatywnychFAST (Future Adaptive Specialist Team) to specjalistyczny pion skupiający ekspertów w dziedzinie mediów adaptatywnych (tzw. real-time media). Zespół ten został wyodrębniony w ramach Mindshare Polska. Takie jednostki działają już w strukturach domu mediowego na świecie.
1 1 0 0 0 19.05.2017„Razem widzimy więcej” – kampania bankowości korporacyjnej PKO BP z udziałem przedstawicieli firmy Apart (wideo)15 maja ruszyła kampania „Razem widzimy więcej”, promująca bankowość korporacyjną PKO BP. Jej twarzami zostali prezesi renomowanych firm będących jednocześnie klientami banku. W pierwszym spocie wystąpili członkowie zarządu spółki Apart. W kolejnych zobaczymy przedstawicieli Fabryki Mebli Forte oraz Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita.
0 1 0 0 2 19.05.2017W Chicago powstaje pierwsza kawiarnia Nutelli31 maja w Chicago ma zostać otwarta pierwsza na świecie kawiarnia Nutelli (Ferrero). W menu znajdą się m.in. grillowane bagietki z czekoladowo-orzechowym kremem, orzechowe lody czy klasyczne naleśniki z owocami i Nutellą. Będzie też coś na słono.
1 2 0 0 0 19.05.2017H&M promuje cykl koncertów we wnętrzach dawnego Dworca Głównego w Warszawie (wideo)Marka odzieżowa H&M organizuje festiwal muzyczny „Dworzec”. Podczas trzech czerwcowych weekendów wystąpią m.in. Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, Fisz/Emade, Taco Hemingway czy Xxanaxx.
0 2 0 0 0 19.05.2017Król Holandii incognito przez 21 lat pilotował samoloty pasażerskie KLMNie na darmo linie KLM nazywane są Królewskim Towarzystwem Lotniczym. Holenderski monarcha Wilhelm Aleksander ujawnił, że od ponad dwóch dekad regularnie jako drugi pilot prowadzi samoloty pasażerskie tego przewoźnika.
1 1 0 0 0 19.05.2017„Czy to w porządku, że chłopak…” – Axe walczy ze stereotypami na temat męskości (wideo)Marka Axe przygotowała kampanię na podstawie rzeczywistych zapytań w wyszukiwarce Google. Próbuje w niej rozprawić się ze stereotypami dotyczącymi męskości.