„Tymczasem EB” – nowe spoty skierowane do młodych dorosłych - Marketing przy Kawie
„Tymczasem EB” – nowe spoty skierowane do młodych dorosłych
Advertisement
  • 0
  • 6
22.06.2017 Aktualizacja:

„Tymczasem EB” – nowe spoty skierowane do młodych dorosłych

Marka EB zaprezentowała reklamy zgodne z nową platformą komunikacyjną. Działania kierowane będą do młodych dorosłych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56311 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 czerwca 2017