1 1 0 21.03.2018Szymon Majewski zaprasza do walca w spocie Plusa21 marca ruszyła kampania reklamowa oferty na kartę Plusa. W spocie zatytułowanym „Walce” ponownie pojawia się Szymon Majewski.
0 0 0 21.03.2018Grupa Sfinks, Terg, PKP Cargo – wyroki sądoweGrupa Sfinks, Terg, PKP Cargo – to przedsiębiorcy, których dotyczyły wyroki sądowe w sprawach decyzji UOKiK z zakresu ochrony konkurencji.
0 1 0 21.03.2018Himalaista Adam Bielecki ambasadorem 4MoveAdam Bielecki został ambasadorem marki 4Move. Współpraca została nawiązana podczas pobytu himalaisty na K2.
0 7 0 21.03.2018Odkodowany hit Lotto Ekstraklasy: sponsorzy uzyskali 2,5 mln zł wartości mediowejMecz 28. kolejki piłkarskiej Lotto Ekstraklasy pomiędzy Legią Warszawa a Wisłą Kraków obejrzało łącznie 252,8 tys. widzów (Canal+, Canal+1, Canal+Sport2). Pozwoliło to wygenerować wartość mediową dla sponsorów opiewającą na 2,5 mln zł. Podczas spotkania prezentowane były 32 marki – pokazuje analiza firmy Pentagon Research.
0 6 0 21.03.2018Reklama zewnętrzna ze spadkiem w 2017 r. Raport IGRZŁączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy OOH – reklamie zewnętrznej, tranzytowej i DOOH – zamknęła się w 2017 r. kwotą ponad 484,3 mln zł. Była więc niższa o 1,7% w stosunku do 2016 r. Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przygotowała podsumowanie minionego roku.
2 4 0 20.03.2018Kasia Tusk, Szafa Sztywniary, Krzysztof Gonciarz i inni w akcji „Zmywamy się” marki TołpaRuszyła kampania Tołpy poświęcona oczyszczaniu skóry. Jak przekonuje marka, oczyszczanie to ponad połowa sukcesu udanej pielęgnacji, a wciąż nie poświęcamy mu odpowiednio dużo czasu. W akcję zaangażowano twórców blogo- i vlogosfery: Krzysztofa Gonciarza, Kasię Tusk, Janinę Bąk (Janina Daily), Katarzynę Gandor, Ryfkę z Szafy Sztywniary oraz Martę Parciak (Zmalowana).
0 5 0 20.03.2018Kampania wizerunkowa marki AmundsenMarka alkoholowa Amundsen (Stock Polska) rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową. W ramach działań przygotowano platformę komunikacyjną oraz hasło: „Odkrywaj więcej”. Zaplanowano też współpracę z ambasadorami – podróżnikami.
0 1 0 20.03.2018Piwna rewolucja wśród polskich internautów. Analiza IRCenter82% polskich internautów sięga po piwo. 88% mężczyzn i 43% kobiet pije złoty trunek co najmniej raz w miesiącu – pokazuje analiza IRCenter.
0 0 0 20.03.2018Polski Komitet Energii Elektrycznej wybrał agencję PRDziałania PR dla Polskiego Komitetu Energii Elektrycznej poprowadzi Partner of Promotion. To wynik rozstrzygniętego przetargu.
3 0 0 20.03.2018Kulinarny almanach na YouTube. Zestawienie Ads Leaderboard za luty 2018W lutym użytkowników YouTube bez reszty pochłonęło gotowanie. Trzy miejsca w rankingu najchętniej oglądanych spotów zdobyła Kuchnia Lidla. Zestawienie wygrał film, w którym Kinga Paruzel gotuje w towarzystwie tajemniczego kulinarnego youtubera. Drugą pozycję zajął T-Mobile, trzecie i czwarte miejsce to ponownie Kuchnia Lidla.