O(d)czarować polskiego chłopaka – Reserved i miłosne perypetie Dee DeeO(d)czarować polskiego chłopaka – Reserved i miłosne perypetie Dee DeeO(d)czarować polskiego chłopaka – Reserved i miłosne perypetie Dee DeeO(d)czarować polskiego chłopaka – Reserved i miłosne perypetie Dee Dee
Mężczyźni mają prawo do miłości (fot. kadr z teasera)

O(d)czarować polskiego chłopaka – Reserved i miłosne perypetie Dee Dee

O(d)czarować polskiego chłopaka – Reserved i miłosne perypetie Dee Dee
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Emocje opadły po akcji Reserved „Polski chłopak”. Czas na podsumowanie. Kampania wywołała oburzenie i wznieciła protesty. Pojawiło się wiele pryncypialnych połajanek. Marka nie trafiła w swój czas. A może jest tak, że dziś łatkę postprawdy przykleja się czemuś, co jeszcze kilka lat temu uznane zostałoby za Olimp kreatywności?

Piękna i nieznajomy
Akcja Reserved rozpoczęła się 17 marca od publikacji na YouTube filmu, w którym śliczna dziewczyna zza oceanu szuka Polaka przypadkiem spotkanego na koncercie.

Nie wiemy dokładnie, kiedy i gdzie odbył się koncert. Wiadomo tylko, że chłopak nazywa się Wojtek, a sam koncert miał miejsce cztery miesiące wcześniej.

Już to stawia pod znakiem zapytania neutralność tego wezwania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się