Emocje opadły po akcji Reserved „Polski chłopak”. Czas na podsumowanie. Kampania wywołała oburzenie i wznieciła protesty. Pojawiło się wiele pryncypialnych połajanek. Marka nie trafiła w swój czas. A może jest tak, że dziś łatkę postprawdy przykleja się czemuś, co jeszcze kilka lat temu uznane zostałoby za Olimp kreatywności?Piękna i nieznajomy
Akcja Reserved rozpoczęła się 17 marca od publikacji na YouTube filmu, w którym śliczna dziewczyna zza oceanu szuka Polaka przypadkiem spotkanego na koncercie.
Nie wiemy dokładnie, kiedy i gdzie odbył się koncert. Wiadomo tylko, że chłopak nazywa się Wojtek, a sam koncert miał miejsce cztery miesiące wcześniej.
Już to stawia pod znakiem zapytania neutralność tego wezwania.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.