0 4 0 28.03.2018Polacy mobilni w weekendy. Analiza GemiusaW lutym 2018 r. w soboty i niedziele średnio 4 na 10 internautów łączyło się z Internetem wyłącznie za pomocą urządzeń mobilnych – pokazuje analiza Gemiusa. Okazuje się również, że w analizowanym miesiącu kobiety chętniej niż mężczyźni przeglądały strony e-sklepów.
0 11 1 28.03.2018Internauci krytykują Sephorę po opisaniu przez klienta zatrzymania przez ochroniarza sklepu25 marca klient zamieścił na facebookowym profilu Sephory post. Opisał w nim, jak podczas wizyty w sklepie marki został zatrzymany przez ochroniarza, który pilotem uruchomił znajdującą się przy wyjściu bramkę. Historia spotkała się ze sporym zainteresowaniem internautów. Niektóre z komentujących osób zauważają, że na fan page’u marki pojawiły się posty z fałszywych kont, które zepchnęły niewygodną dla perfumerii historię na dół strony.
1 2 1 27.03.2018Internauci oskarżają Heinekena o rasizm po emisji reklamy z hasłem „lighter is better”Marka Heineken rozpoczęła kampanię promocyjną wariantu Light o niższej zawartości alkoholu. Reklama podsumowana jest hasłem: „Sometimes lighter is better”. Amerykański muzyk Chance the Rapper zarzucił marce rasizm.
2 0 1 27.03.2018Internetowy hejt promuje wystawę Muzeum Polin „Obcy w domu. Wokół Marca ’68”Rozpoczęła się kampania „Inna historia, ten sam hejt”, przygotowana przez Muzeum Polin oraz Stowarzyszenie Żydowski Instytut Historyczny w Polsce. Promuje wystawę „Obcy w domu. Wokół Marca ’68”. Zwraca uwagę na obecną w Internecie mowę nienawiści, ksenofobię i antysemityzm, które mogą prowadzić do dramatycznych konsekwencji, a dotykają konkretnych ludzi i środowiska.
0 1 0 27.03.2018Piłkarze Bayernu Monachium w kampanii Goodyear przekonują: „Zacznij sezon od mistrzowskiej zmiany”Zawodnicy Bayernu Monachium wzięli udział w kampanii „Zacznij sezon od mistrzowskiej zmiany” Goodyear. Robert Lewandowski wraz z kolegami z drużyny zachęca polskich kierowców do zakupu letniego ogumienia amerykańskiej marki.
0 1 0 27.03.2018Obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym. Badanie SalesforceFirmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku. Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji. Takie m.in. są wnioski z międzynarodowego badania Salesforce.
0 0 0 27.03.20182 mln internautów używało aplikacji do usuwania reklam na SpotifySpotify ujawnił, że 2 mln internautów korzystało z jego bezpłatnej wersji, używając nieautoryzowanych aplikacji blokujących reklamy. W związku z tym firma zrewidowała kluczowe wskaźniki za 2017 r.
0 0 0 26.03.2018Jacht „Polska100” i Mateusz Kusznierewicz wyruszą w rejs promujący nasz krajW czerwcu Mateusz Kusznierewicz z załogą projektu „Polska100” wyruszy w dwuletni rejs dookoła świata. Celem tej wyprawy jest promocja naszego kraju w świecie.
0 2 0 26.03.2018„Social media 2017 – trendy i zmiany”. Raport IRCenterCiemne chmury krążące od jakiegoś czasu nad Facebookiem nie przyniosły na razie spadków aktywności w tym serwisie. Co więcej, liczba wypowiedzi wzrosła o 9%. Największy spadek liczby wypowiedzi w social media dotyczył blogów. Ich użytkownicy najwyraźniej przenoszą się na Instagrama i YouTube – pokazuje badanie IRCenter.
0 0 0 26.03.2018„Data News”, czyli raport o tym, jak odnaleźć się w gąszczu liczbNa sondaże, liczby, rankingi i wskaźniki narzekamy od dawna: na ich metodologię, sposób przedstawiania i zestawiania wyników. Czy ta krytyka jest uzasadniona? Jak korzystać z danych, jak przedstawiać liczby? Jak je interpretować i wizualizować, aby nie fałszować obrazu rzeczywistości? Odpowiedzi m.in. na te pytania zawiera raport „Data News, czyli jak liczby rządzą światem”.