2 10 0 0 0 1.09.2017Program „Azja Express 2” promowany stylizacjami w indyjskim styluW kampanii promującej drugi sezon programu „Azja Express” uczestnicy oraz prowadząca zostali zaprezentowani w stylizacjach i charakteryzacji, które nawiązują do tradycji indyjskich. Kreacje z ich wizerunkami pojawiły się na outdoorze w całej Polsce.
0 0 0 0 0 1.09.2017InternetBeta 2017 już za dwa tygodnieOd 13 do 15 września będzie trwać 9. edycja konferencji InternetBeta. Jak co roku wydarzenie zgromadzi ekspertów marketingowych, inwestorów i startupowców. W podrzeszowskiej Kielnarowej będą oni mogli wymieniać się pomysłami, ideami i wiedzą.
1 0 0 0 0 31.08.2017„W drodze do naj” – kampania wizerunkowa Lotosu z udziałem sportowcówLotos rozpoczyna jesienną kampanię wizerunkową „Naj nie bierze się znikąd”. Posługując się analogią do sportu, opowiada o konieczności nieustannego ulepszania swoich produktów i usług.
1 0 0 0 0 31.08.2017„Wkręć się w podróżowanie” – kampania eSky.plW drugiej połowie sierpnia wystartowała kampania promująca eSky.pl. Podkreślono w niej, że internetowy agent turystyczny umożliwia kompleksowe planowanie podróży.
2 0 0 0 0 31.08.2017KFC szkoli pracowników, wykorzystując wirtualną rzeczywistośćSieć fast food KFC stworzyła dla nowych pracowników grę uzupełniającą program szkoleniowy. Wykorzystuje ona wirtualną rzeczywistość i gogle Oculus Rift.
0 2 0 0 1 31.08.2017„Nie jestem byle kim…” – trzecia odsłona kampanii Maślanki MrągowskiejZ początkiem roku szkolnego ruszy kolejna odsłona kampanii Maślanki Mrągowskiej: „Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego”. W trzecim etapie hasło przewodnie brzmi: „Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego”. Marka chce zwrócić uwagę odbiorców na świadome, zdrowe i racjonalne budowanie jadłospisów dla najbliższych osób.
0 0 0 0 0 31.08.2017Netia nawiązuje współpracę z domem mediowym MediaComZakończył się przetarg na obsługę budżetu mediowego Netii. Strategią, dopasowaniem kanałów komunikacji oraz zakupem mediów w zakresie kampanii ATL zajmie się MediaCom.
0 1 0 0 0 31.08.2017Andrzej Bargiel promuje Klinikę Ortopedii i Rehabilitacji Enel-Sport1 września rozpocznie się kampania reklamowa Kliniki Ortopedii i Rehabilitacji Enel-Sport, pod hasłem „Nic cię nie pokona”. Twarzą akcji został Andrzej Bargiel – polski narciarz, którego pasją jest zdobywanie najwyższych szczytów świata i zjeżdżanie z nich na nartach.
1 2 0 0 0 31.08.2017YouTube odświeża logo i wprowadza nowe funkcjeOdświeżone logo YouTube ma być lepiej dopasowane do urządzeń mobilnych. Prezentacja znaku towarzyszy wprowadzeniu nowych funkcji serwisu.
0 0 0 0 0 31.08.2017Ikea wybrała realizatora platformy employer brandingowejPrzetarg na stworzenie i promocję platformy employer brandingowej Ikei wygrała agencja K2. Projekt ma odzwierciedlać podejście marki do rekrutacji oraz wartości, jakimi firma kieruje się w tym procesie.