0 0 0 0 1 17.08.2017JWT nie będzie obsługiwać kolejnej marki z portfolio MaspexuAgencja JWT, która do niedawna prowadziła profile społecznościowe marki Tiger (Maspex), straci też obsługę Kubusia. To efekt publikacji zamieszczonej 1 sierpnia na instagramowym profilu Tigera.
0 0 0 0 0 17.08.2017PIAP apeluje do Ministra Finansów w sprawie planowanych zmian w podatku dochodowymMinisterstwo Finansów planuje wprowadzenie zmian w podatku dochodowym. Chodzi o limity odliczania kosztów uzyskania przychodów dla usług niematerialnych. Należą do nich m.in. doradztwo, księgowość, rekrutacja czy korzystanie ze znaków towarowych. Według Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych oznacza to poważne problemy dla branży reklamowej.
0 0 0 0 0 17.08.2017Isobar powołuje globalny zespół do obsługi e-commerceIsobar Commerce to nowy dział do obsługi e-commerce na rynkach EMEA, Azji i Pacyfiku oraz obszarze obu Ameryk. W jego skład wejdą m.in. pracownicy polskiego oddziału agencji.
1 2 0 0 0 17.08.2017Kampania wprowadzająca na rynek Desperadosa NocturnoOd 16 sierpnia w telewizji promowany jest Desperados Nocturno, łączący piwo z tequilą i nutą ciemnego rumu. W spocie pojawia się również zapowiedź SkyFestu w Barcelonie.
4 0 0 0 0 16.08.2017Jordan piosenką zachęca dzieci do mycia zębówMarka Jordan (Orkla Care) rozpoczęła akcję promującą szczoteczki Step by Step, przeznaczone dla dzieci w wieku 0–2, 3–5 i 6–9 lat. Nagrano piosenkę zachęcającą najmłodszych do dbania o zęby.
0 1 0 0 0 16.08.2017Radio Zet odświeża logoRadio Zet wprowadza zmodernizowane logo i system identyfikacji wizualnej. Mają one odpowiadać potrzebom wynikającym ze zmian rynkowych. Są też dostosowane do nowych obszarów występowania marki.
1 0 0 0 0 16.08.2017„Pomożesz? Bo możesz” – kampania rekrutacyjna DKMSRuszyła kolejna kampania rekrutacyjna Fundacji DKMS, która zajmuje się pozyskiwaniem dawców szpiku dla osób chorujących na nowotwory krwi. Celem prowadzonych działań jest przekonanie jak największej liczby osób do zarejestrowania się w bazie potencjalnych dawców.
1 0 0 0 0 16.08.2017„Bohaterowie domu” odzyskują sypialnię w kampanii marki Leroy MerlinMarta i Adam, rodzice dwóch córek, zostali kolejnymi „Bohaterami domu” marki Leroy Merlin. Pragnęli odzyskać dla siebie sypialnię noc w noc okupowaną przez dziewczynki i ich pluszaki.
0 1 0 0 0 16.08.2017Tiger zniknie ze stacji Lotosu. Ciąg dalszy afery z grafiką na 1 sierpniaAnna Lutek, rzeczniczka prasowa Lotosu, zamieściła na Twitterze wpis. Poinformowała w nim, że firma wycofa napój Tiger ze stacji paliw. To efekt upublicznienia grafiki związanej z rocznicą Powstania Warszawskiego.
0 0 0 0 0 16.08.2017Getin Bank wybrał nowy dom mediowyTrwający od kwietnia przetarg na obsługę budżetu mediowego Getin Banku dobiegł końca. Od września nowym partnerem firmy w zakresie strategii i działań mediowych będzie OMD Optimum Media.