1 0 0 0 0 18.12.2017Metamorfoza Zosi Ślotały w kampanii L’Oréal ProfessionnelRozpoczęła się kampania L’Oréal Professionnel promująca nowy trend – koloryzację metallic. Osią działań jest wideo z ambasadorem marki Leszkiem Czajką i influencerką Zosią Ślotałą.
1 2 0 0 0 18.12.2017„Zawsze można być lepszym ojcem” kampania Fundacji Cyryla i MetodegoW połowie grudnia ruszyła ATL-owa część kampanii dotyczącej odpowiedzialnego ojcostwa. Jej nadawcą jest Fundacja Cyryla i Metodego, która od 2004 r. realizuje program „Inicjatywa Tato.Net”.
0 1 0 0 0 18.12.2017Warsztaty z Markiem Staniszewskim już za miesiąc25 i 26 stycznia 2018 r. Marketing przy Kawie wraz z Markiem Staniszewskim organizują warsztaty. Jak usprawniać komunikację wewnętrzną? Jak przekonywać do zmian i rozwoju, aktywizować współpracowników i zdobywać nowe pomysły? Tego właśnie będzie się można nauczyć podczas szkolenia.
1 0 0 0 0 15.12.2017T-Mobile chce uruchomić własne usługi telewizyjne13 grudnia John Legere, CEO T-Mobile US ogłosił plany wprowadzenia w 2018 r. usługi telewizyjnej. Operator podpisał zgodę na zakup serwisu Layer3 TV, z którym będzie współpracować w zakresie dostarczania technologii. Jest to element długoterminowej strategii „Un-carrier”.
1 0 0 0 1 15.12.2017Jak zapobiec psim smutkom? Kampania Fundacji Sarigato14 grudnia rozpoczęła się kampania „Psie smutki”. Fundacja Sarigato zwraca w niej uwagę na problem nieprzemyślanego dawania zwierząt w świątecznym prezencie. W akcję zaangażowali się m.in. Maja Ostaszewska, Agnieszka Woźniak-Starak, Jarosław Boberek, Marzena Rogalska, Joanna Jabłczyńska czy Maciej Zakościelny.
4 0 0 0 1 15.12.2017Reklamy Zbója naruszają Kodeks etyki reklamyW sierpniu 2017 r. w mediach społecznościowych emitowano cztery kontrowersyjne reklamy napoju energetyzującego Zbój. Komisja Etyki Reklamy uznała, że wszystkie spoty naruszają normy Kodeksu etyki reklamy. Zaleciła niezwłoczne wstrzymanie ich emisji.
1 1 0 0 0 15.12.2017„Docenisz różnicę” – przekonuje w kampanii Bank PekaoRuszyła kampania wizerunkowa Banku Pekao. Anonsuje nowe pozycjonowanie marki, które podkreśla zmiany, jakie nastąpiły w banku. Pokazuje także ich wpływ na codzienne życie klientów Pekao – od młodych singli, przez rodziny z dziećmi, po małe i duże firmy.
0 0 0 0 0 15.12.2017T-Mobile w Polsce wybrał dom mediowyZ początkiem stycznia 2018 r. budżet mediowy T-Mobile w Polsce (Deutsche Telekom) zostaje przeniesiony ze Starcomu do domu mediowego Mindshare. Nowy, globalny partner mediowy telekomu – sieć GroupM – został wyłoniony w paneuropejskim przetargu.
1 0 0 0 0 15.12.2017Świąteczna kampania ApapuNa początku grudnia ruszyła świąteczna kampania marki Apap. Jej hasło to „Sprawdzony na ból”.
1 0 0 0 0 15.12.2017Łyżwy i aplikacja mobilna. Radosław Kotarski w reklamie Banku MillenniumRozpoczęła się emisja nowej reklamy aplikacji mobilnej Banku Millennium. W spocie ponownie wystąpił Radosław Kotarski. Tym razem pojawia się na tle zimowej scenerii lodowiska.