Reklamy Zbója naruszają Kodeks etyki reklamy
  • 4
  • 0
15.12.2017

Reklamy Zbója naruszają Kodeks etyki reklamy

W sierpniu 2017 r. w mediach społecznościowych emitowano cztery kontrowersyjne reklamy napoju energetyzującego Zbój. Komisja Etyki Reklamy uznała, że wszystkie spoty naruszają normy Kodeksu etyki reklamy. Zaleciła niezwłoczne wstrzymanie ich emisji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

andersen

6 lat temu

"Zaleciła niezwłoczne wstrzymanie emisji"

Zaleciła?
Jeśli komisja nie ma uprawnienia by nakazać lub ukarać, zalecam niezwłocznie złożyć uchwałę o samorozwiązaniu.

15 grudnia 2017