0 4 0 0 0 22.11.2017„Dziurawa kieszeń Polaka 2017” – raport Kantar TNS i platformy MAMPolacy wolą zapłacić za prąd, niż kupić jedzenie. 75% z nas traktuje rachunki priorytetowo. 90% stara się planować zakupy. Ogromna większość uważa, że w pełni panuje nad budżetem. W sprawach finansowych liczy się dla nas rozsądek, zaradność i wymierny cel. Zdecydowanie wolimy oszczędzać na samochód niż na emeryturę. Takie m.in. wnioski przynosi raport Kantar TNS i platformy MAM.
0 1 0 0 0 22.11.2017Standardy polskiej reklamy coraz wyższe – raport Związku Stowarzyszeń Rada ReklamyW 2016 r. Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła 169 spraw. Najwięcej z nich dotyczyło odpowiedzialności społecznej, dyskryminacji i wprowadzania w błąd. Widoczny jest wyraźny, utrzymujący się od trzech lat trend spadkowy dotyczący liczby spraw podjętych przez KER.
0 0 0 0 0 22.11.2017Nazwa.pl wybrała agencję do obsługi w InternecieSerwis hostingowy Nazwa.pl rozpoczął współpracę z agencją iProspect należącą do Grupy Dentsu Aegis Network. Umowa zawarta między firmami obejmuje świadczenie usług w zakresie marketingu internetowego.
2 0 0 0 0 22.11.2017Święty Mikołaj, Gwiazdor i Napoleon kompletują prezenty dla dzieci w kampanii CarrefouraW świątecznej odsłonie kampanii Carrefoura pojawiają się Napoleon, św. Mikołaj i Gwiazdor. Czytają oni listy dzieci i spełniają ich marzenia.
5 1 0 0 0 22.11.2017„Z dala od alkoholu” – kampania skierowana do młodzieżyAlkohol to najczęściej wybierana przez młodzież substancja psychoaktywna. Jest ona bardziej popularna niż papierosy i narkotyki. Aby zwiększyć świadomość młodych ludzi na temat szkodliwości spożywania tego trunku, Stowarzyszenie Równość na Fali zainaugurowało kampanię „Z dala od alkoholu”.
0 0 0 0 0 22.11.2017UOKiK sprawdza, czy Eurocash może przejąć MilęUOKiK skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia przez Eurocash kontroli nad właścicielem sieci sklepów Mila. Uznano, że konieczne jest przeprowadzenie badania rynku.
0 1 0 0 0 22.11.2017Aula Polska w Krakowie już 12 grudniaWe wtorek 12 grudnia w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie odbędzie się trzecie w tym mieście spotkanie z cyklu Aula Polska. Kontynuowany będzie poprzedni temat, związany ze skuteczną promocją i reklamą.
0 1 0 0 1 22.11.2017„Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów?” – uzupełnione wydanie bestsellera3 listopada ukazało się nowe wydanie bestsellera „Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów”. Autorką jest Barbara Stawarz-García. To uzupełnione i zaktualizowane wydanie książki z 2015 r. – „Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów”.
0 1 0 0 0 21.11.2017Ikea reaguje na najdroższy w historii obraz, dzieło Leonarda da VinciSieć Ikea znów reaguje na aktualne wydarzenia w kulturze. Tym razem nawiązała do niedawnej aukcji najdroższego obrazu w historii, namalowanego przez Leonarda da Vinci.
0 1 0 0 0 21.11.2017Black Friday w polskich sklepach – marketingowa moda czy handlowe żniwa? Analiza GfKBlack Friday to przypadający na ostatni piątek listopada dzień, w którym obowiązują szczególnie atrakcyjne wyprzedaże i obniżki cen. Polscy detaliści powoli przenoszą na lokalny rynek tradycję ze Stanów Zjednoczonych. Z roku na rok do akcji przyłączają się kolejne marki. Czy jednak tego rodzaju akcje marketingowe przynoszą faktyczne korzyści, a udział w nich się opłaca? Sprawdziła to firma GfK.