1 0 15.12.2017Świąteczna kampania Apapukampanie reklamowe TweetNa początku grudnia ruszyła świąteczna kampania marki Apap. Jej hasło to „Sprawdzony na ból”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53992 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 0 0 0 0 15.12.2017Łyżwy i aplikacja mobilna. Radosław Kotarski w reklamie Banku MillenniumRozpoczęła się emisja nowej reklamy aplikacji mobilnej Banku Millennium. W spocie ponownie wystąpił Radosław Kotarski. Tym razem pojawia się na tle zimowej scenerii lodowiska.
0 10 0 0 0 14.12.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANYVERVA – moc i dynamika w nowej odsłoniePKN ORLEN odświeżył logo VERVA. W nowej wersji logotyp marki jest minimalistyczny – został uproszczony zgodnie z najnowszymi trendami, dzięki czemu stał się bardziej czytelny i nowoczesny. Zaprezentowano go podczas konferencji prasowej zapowiadającej start zespołu ORLEN Team w 40 edycji rajdu Dakar.
1 1 0 0 0 14.12.2017„Ratuj jedzenie, które dla innych jest marzeniem”. Kampania Banków ŻywnościZ początkiem grudnia ruszyła kampania Federacji Polskich Banków Żywności – „Ratuj jedzenie, które dla innych jest marzeniem”. Stowarzyszenie chce zwrócić uwagę na problem marnowania żywności w Polsce.
0 0 0 0 0 14.12.2017Kamikaze dołącza do niezależnej międzynarodowej grupy reklamowej AltaviaAgencja Kamikaze dołącza do Altavii. Międzynarodowa grupa przejmuje udziały w polskiej agencji interaktywnej. Joanna Dering i Michał Ryszkiewicz – założyciele Kamikaze – pozostają jej głównymi zarządzającymi.