0 1 0 0 0 7.05.2018Paryż niezmiennie najatrakcyjniejszym miastem na świecie. Badanie GfKWyniki najnowszej fali badania Anholt-GfK „City Brands IndexSM” (CBISM) pokazują, że Paryż nadal utrzymuje pozycję lidera. Po raz czwarty od rozpoczęcia badania otrzymał najwyższą ocenę spośród 50 analizowanych miast. Warszawa w kolejnym badaniu notuje wzrost – od 2013 r., w którym zajmowała 43. miejsce, stale poprawia lokatę. Obecnie zajmuje 36. miejsce.
2 1 0 0 0 7.05.2018PKP Intercity z nową platformą komunikacyjnąPKP Intercity uruchamia nową platformę komunikacji pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”. W jej ramach 1 maja rozpoczęto wizerunkową kampanię reklamową.
1 0 0 0 0 7.05.2018„Say hi to smart life” – kampania marki Somfy7 maja w największych stacjach telewizyjnych oraz Internecie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa systemów automatyki domowej Somfy. Jej hasło brzmi „Say hi to smart life”. Działania towarzyszą premierze produktu Somfy One oraz promują rozwiązania Smart Home.
0 0 0 0 0 30.04.2018Badanie odbioru reklam alkoholi przez młodych ludzi. Czy ograniczenia prawne działają?Reklamy alkoholu, nawet jeśli są zgodne z prawem, mogą szczególnie mocno działać na młodych ludzi. Wykazały to nowe australijskie badania przeprowadzone przez specjalistów z Curtin University’s National Drug Research Institute.
1 0 0 0 0 30.04.2018Nowe spoty Okocimia w ramach kampanii „Tu się warzy z zasadami”30 kwietnia marka piwa Okocim ruszyła z nowymi spotami w ramach platformy i kampanii „Tu się warzy z zasadami”, realizowanej od listopada 2016 r. W pierwszej kolejności zaplanowane są emisje spotu nawiązującego do medalowych sukcesów okocimskich piw.
1 1 0 0 0 30.04.2018Kampania paliw Orlen EfectaRozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa PKN Orlen. Jej celem jest zapoznanie klientów z właściwościami nowych paliw Efecta i zbudowanie świadomości tej marki.
4 3 0 0 0 27.04.2018 Aktualizacja: 12:1007.05.2018Prawdziwi klienci w kampanii LidlaW rozpoczynającej się w maju kampanii wybrani klienci Lidla opowiedzą tym, którzy nie korzystają z usług sieci, jak zakupy w sklepach marki pomagają im czerpać radość z życia. „Więcej na radość z życia” to hasło tej kampanii, a zarazem nowy claim firmy.
0 0 0 0 0 27.04.2018Sare za 1,8 mln zł przejmuje Sales IntelligenceFirma Sare poinformowała o podpisaniu ze spółką HubStyle umowy inwestycyjnej oraz umowy sprzedaży akcji. Przedmiotem jest nabycie 100% kapitału spółki Sales Intelligence.
0 0 0 0 0 27.04.2018W Nowym Jorku powstanie tymczasowe muzeum pizzyJesienią bieżącego roku w Nowym Jorku ma zostać otwarte muzeum pizzy. Będzie je można zwiedzać przez 2 tygodnie.
0 0 0 0 0 27.04.2018Firma bukmacherska STS ponownie wybiera do obsługi mediowej Blueway ComBukmacher STS rozpoczyna współpracę z domem mediowym Blueway Com. Zajmie się on zakupem mediów do kampanii internetowych i telewizyjnych. Umowa obowiązuje od kwietnia.