Niemcy odzyskują czołowe miejsce w rankingu marek narodowych. Anholt-GfK Nation Brands IndexSM
  • 0
  • 1
6.12.2017

Niemcy odzyskują czołowe miejsce w rankingu marek narodowych. Anholt-GfK Nation Brands IndexSM

Spadek globalnego postrzegania reputacji Stanów Zjednoczonych sprawił, że na czołowe miejsce rankingu będącego wynikiem badania Anholt-GfK Nation Brands IndexSM (NBISM) wysunęły się Niemcy. Francja awansowała na drugie miejsce. Wielka Brytania odzyskała pozycję, którą w roku ubiegłym straciła w wyniku głosowania za Brexitem, plasując się na trzecim miejscu. Japonia po raz pierwszy wskoczyła do top 5, dzieląc miejsce z Kanadą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 grudnia 2017

5 grudnia 2017

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
5.12.2017

Dziecięce e-listy do świętego Mikołaja – raport IMM i Duckie Deck

Grudzień to zdecydowanie najintensywniejszy sezon prezentowy w całym roku. Potwierdzają to dane z monitoringu Internetu i mediów społecznościowych opracowane przez IMM. Z analizy wynika, że 34 proc. wszystkich publikacji na temat prezentów powstaje właśnie podczas ostatniego miesiąca roku. Ile Polacy planują wydać na świąteczne upominki? Kogo najchętniej obdarowują? Jakie podarki wybiorą dla dzieci?