0 0 0 0 0 6.04.2018Zgoda na koncentrację: przejęcie StokrotkiUOKiK wydał zgodę na przejęcie przez Maxima Grupe kontroli nad spółką Emperia. Pierwszy z przedsiębiorców prowadzi sklepy Aldik i Sano, drugi jest właścicielem sieci Stokrotka. Przeprowadzone postępowanie wykazało, że transakcja nie ograniczy konkurencji.
0 0 0 0 0 5.04.2018Mark Zuckerberg ujawnił, że Cambridge Analytica pozyskała w sumie dane 87 mln użytkownikówJakie działania podjął Facebook, by lepiej chronić swoich użytkowników? O tym 4 kwietnia rozmawiał Mark Zuckerberg z przedstawicielami mediów z całego świata. Szef Facebooka przyznał, że Cambridge Analytica pozyskała dane nawet 87 mln osób. Dotąd podawano liczbę 50 mln.
0 1 0 0 0 5.04.2018Media Ready – nowa spółka w Group OneW ramach Group One powstała spółka Media Ready, która poszerzy kompetencje grupy o kreowanie treści wideo w modelu in-house. Na jej czele stanęli Paweł Kucharczyk jako managing partner i Rafał Górski jako creative partner.
0 1 0 0 0 5.04.2018Nominowani w konkursie Innovation 2018Jury pod przewodnictwem Ranity Sobańskiej z zarządu OTCF, dyrektor kreatywnej marki 4F wybrało najlepsze prace w tegorocznej edycji konkursu Innovation. Nominacje przyznano w trzech kategoriach konkursowych: innowacyjny biznes, innowacyjne doświadczenie oraz innowacyjne media.
1 0 0 0 0 5.04.2018„Autyzm. Na całe życie” – spot kampanii „Polska na niebiesko 2018”2 kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Fundacja JiM w ramach kampanii „Polska na niebiesko 2018” przygotowała spot. Zachęca w nim do wparcia osób z autyzmem.
0 1 0 0 0 5.04.2018Zbyszko powierza agencji Opcom obsługę internetową marki RokoZ początkiem 2018 r. firma Zbyszko powierzyła agencji reklamowej Opcom kompleksową obsługę marki napojów Roko. Przygotuje ona koncepcję strategiczno-kreatywną, która ma odświeżyć i ujednolicić komunikację brandu. Celem jest także dotarcie do młodszej grupy docelowej.
6 0 0 0 0 5.04.2018Gej, Żyd, uchodźcy i muzułmanin pieką chleb dla Polaków. Akcja „Chleb nasz powszedni”Inicjatywa Chlebem i Solą oraz organizacja Otwarta Rzeczpospolita przygotowały eksperyment. W jego ramach przez jeden dzień w osiedlowej piekarni chleb piekli gej, Żyd, uchodźcy i muzułmanin. Następnie klientów zapraszano na zaplecze.
0 1 0 0 0 5.04.2018W 2018 r. przychody z e-sportu przekroczą po raz pierwszy miliard dolarów – prognozuje DeloitteCzy e-sport jest wciąż jedynie rozrywką dla pasjonatów gier komputerowych? A może to już poważna część biznesu sportowego? Zdaniem ekspertów Deloitte dynamiki rozwoju sportu elektronicznego nie można lekceważyć. W 2018 r. przychody z tytułu wydarzeń i relacji na żywo związanych z e-sportem po raz pierwszy mają przekroczyć miliard dolarów w skali globalnej. Najszybciej rynek ten rozwija się w Chinach i Ameryce Północnej.
0 2 0 0 0 5.04.2018Grupa DotPR zmienia się w DotrelationsPo dziesięciu latach obecności na rynku Grupa DotPR stawia na ujednolicenie usług oraz struktur. Będzie funkcjonować jako Dotrelations, agencja komunikacji zintegrowanej, łącząc dotychczasowe kompetencje zbudowane wokół marek DotPR oraz Get More Social.
1 4 0 0 0 5.04.2018Katarzyna Dziurska w reklamie Radia EskaKatarzyna Dziurska, zawodniczka fitness, trenerka personalna i uczestniczka programu „Taniec z gwiazdami” wystąpiła w spocie Radia Eska. Wideo reklamujące konkurs stacji zostało przygotowane na potrzeby Internetu.