0 0 0 0 1 22.12.20179 trendów technologicznych, które według Edelmana zdominują media i marketing w 2018 r.Specjaliści ds. mediów i marketingu nie wahają się testować nowinek technologicznych w relacjach z konsumentami. W 2017 r. coraz śmielej korzystano z chatbotów i wirtualnej rzeczywistości. Jakie technologie zdominują sektor komunikacji i reklamy w 2018 r.?
3 0 0 0 0 22.12.2017Świąteczna reklama Allegro podbija YouTube. Zestawienie najchętniej oglądanych filmów w listopadzie 2017Zestawienie „YouTube Ads Leaderboard” za listopad otwiera świąteczne wideo Allegro opowiadające historię chłopca i jego indiańskiego talizmanu. Na drugim miejscu znalazł się lider październikowej listy – film o interaktywnych jajkach Hatchimals. Trzecie miejsce przypadło reklamie, w której Tomasz Oświeciński zachęca do treningów.
0 3 0 0 0 21.12.2017Marka Grześki strategicznym partnerem filmu emitowanego w PolsacieW wigilijny wieczór telewizja Polsat wyemituje film „Grześki sami w domu” z Magdaleną Stużyńską-Brauer, Rafałem Królikowskim, Borysem Szycem, Leopoldem Mikienko i Olgierdem Jaworskim. Premiera odbędzie się o godz. 19:30. Wyłącznym partnerem produkcji jest marka Grześki.
0 0 0 0 0 21.12.2017Kryzys wizerunkowy i media. Znamy temat Kongresu Profesjonalistów Public Relations 201819 i 20 kwietnia specjaliści i praktycy z branży public relations spotkają się w Rzeszowie na Kongresie Profesjonalistów Public Relations 2018. Będą dzielić się wiedzą i doświadczeniem na temat kryzysów wizerunkowych.
1 8 0 0 0 21.12.2017Gwiazdy ekranu w kalendarzu ATM Grupy jako mroczne postaci ze świata literatury i filmuBezwzględni, psychopatyczni, odrażający. Budzą strach i przerażenie, jednocześnie fascynując nietuzinkową osobowością i inteligencją. Większość z nich została ikonami popkultury. 12 mrocznych postaci literackich, których historie zostały przeniesione na mały i duży ekran, stało się inspiracją dla twórców kalendarza ATM Grupy. Wcielili się w nie popularni aktorzy.
0 0 0 0 0 21.12.2017Graal powierza obsługę swoich marek Hill+Knowlton StrategiesFirma Graal z branży przetwórstwa ryb nawiązała współpracę z Hill+Knowlton Strategies. Powierza jej tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji marek Salatino oraz SuperFish.
2 0 0 0 0 21.12.2017„Jedni oszczędzają, bo wynieśli to z domu. Inni, bo tak wybrali” – kampania ING25 grudnia wystartuje kampania zachęcająca Polaków do oszczędzania w ING Banku Śląskim. W spotach marki aktor Adam Woronowicz prezentuje dwie odmienne postawy wobec oszczędzania.
0 13 0 0 0 21.12.2017Agencja PowerEvents zaprosiła do Wrocławia nowego krasnala19 grudnia we Wrocławiu pojawił się nowy krasnal – Powerek. Wykonała go agencja PowerEvents, która w 2017 r. świętuje 10-lecie działalności. To element szerszej kampanii jubileuszowej.
0 0 0 0 0 21.12.2017Przedświąteczny szturm Polaków na centra handlowe. Badanie Retail InstituteOd trzech tygodni trwa przedświąteczna gorączka zakupów w polskich galeriach handlowych. Tylko w ostatni weekend (16–17.12.) centra handlowe objęte badaniem Retail Institute odwiedziło 3,8 mln klientów. To o 10% więcej niż rok temu. Czy gorączka przedświątecznych zakupów wrosła, czy też spadła w porównaniu z analogicznym okresem 2016 r.? Sprawdzono to w badaniu.
0 0 0 0 0 20.12.2017Leo Burnett przejmuje obsługę reklamową Orange PolskaOd stycznia 2018 r. działania strategiczno-kreatywne dla Orange Polska poprowadzi zespół Leo Burnett Warsaw. W zakres obowiązków agencji wejdzie także obsługa w Internecie.