0 5 0 3.04.2019Spotify uwieczniło czworo raperów w rzeźbieW 2017 r. serwis Spotify uhonorował troje najlepszych raperów roku rzeźbami rzeczywistych rozmiarów. Byli to: 21 Savage, SZA i Metro Boomin. W kwietniu 2019 r. marka ogłosiła drugą edycję akcji.
1 0 0 3.04.2019Browarnicy w nowym spocie ŻywcaPraca piwowarów z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej została zaprezentowana w nowym spocie marki Żywiec. W reklamie wystąpili: Jerzy Czarnik, Witold Matlak, Adam Żyrek, Kamil Stepak i Jakub Bachowski.
0 0 0 3.04.2019Nowa grupa robocza w IAB Polska stworzy Kodeks dobrych praktyk w obszarze afiliacjiW marcu w ramach struktur IAB Polska została powołana grupa robocza Afiliacja, w skład której weszli przedstawiciele sieci i największych wydawców afiliacyjnych. Priorytetowym celem członków grupy jest stworzenie Kodeksu dobrych praktyk w obszarze działań afiliacyjnych.
0 8 0 3.04.2019Gwiazdy w kampanii na rocznicę powstania w getcie warszawskimMuzeum Polin startuje z kampanią informacyjną w związku z 76. rocznicą powstania w getcie warszawskim, która przypadnie 19 kwietnia. Z tej okazji po raz siódmy prowadzona jest akcja społeczno-edukacyjna „Żonkile”. Do grona ambasadorów dołączyli: Ewa Błaszczyk, Monika Brodka, Maria Dębska, Kortez, Bartosz Kurek, Marian Turski i Adam Woronowicz.
0 1 0 3.04.2019Grupa Żywiec powierza K2 obsługę marki Dziki SadPrzetarg Grupy Żywiec na obsługę marki napojów piwnych Dziki Sad wygrała K2. Agencja zajmie się kompleksową komunikacją w Internecie i social media.
1 1 0 3.04.2019Škoda pierwszym partnerem TVN. Nowy produkt w reklamowej ofercie stacjiBiuro reklamy TVN Media wprowadziło nowy produkt do oferty reklamowej – partnerstwo stacji TVN. To rozwiązanie, które łączy markę klienta z kanałem.
0 0 0 3.04.2019UOKiK i inne instytucje apelują do Apple i GoogleAplikacje ściągane na telefon mogą prosić konsumentów o dostęp do różnych danych, które będą potem wykorzystywać. W sklepach Apple i Google trudno znaleźć pełne informacje o zasadach gromadzenia tych danych. UOKiK wspólnie z 26 organami ochrony konsumentów apeluje o zmiany.
0 0 0 2.04.2019IAB Europe i IAB Polska ogłaszają pierwszych prelegentów Interact 2019Taide Guajardo, brand director and brand master society w Procter & Gamble Europe oraz Johan Houben, media and digital marketing director w Mondelez Europe wystąpią podczas Interact 2019. Flagowa konferencja IAB Europe w tym roku zagości po raz pierwszy w Warszawie.
2 0 1 2.04.2019„To nonsens, że tylko nowi klienci otrzymują lepsze oferty” – startuje ogólnopolska kampania reklamowa T‑Mobile2 kwietnia T‑Mobile rozpoczął kampanię reklamową w myśl nowej strategii komunikacyjnej, wykorzystującej hasło „Bez nonsensów”. W pierwszej odsłonie operator podkreśli, że jego stali klienci mogą liczyć na co najmniej tak samo dobre warunki, jak nowi.
1 0 0 2.04.2019Samsung promuje zakup pralki lub pralkosuszarki z premią pieniężnąSamsung rozpoczął kampanię promującą produkty z linii QuickDrive. Akcja prowadzona będzie w telewizji, radiu i online. Każdy, kto kupi urządzenie w między 18 marca a 30 kwietnia, może liczyć na zwrot kwoty do 700 zł.