1 1 0 0 1 4.09.2018„Nie ma jak w sieci” – nowy format reklamowy i brand hero NetiiNetia zaprezentowała nowy format reklamowy. Jego pierwsza odsłona promuje ofertę pakietową światłowodowego Internetu z telewizją z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Bohaterem marki jest błękitny pajączek.
1 1 0 0 0 4.09.2018John Lewis i Waitrose z rebrandingiem i coverem „Bohemian Rhapsody”John Lewis Partnership przeprowadziło rebranding swoich dwóch marek – John Lewis i Waitrose. Z tej okazji powstał też spot, w którym „Bohemian Rhapsody” zespołu Queen zaśpiewały dzieci.
4 6 0 0 0 4.09.2018Dlaczego alkohol traktuje kobiety gorzej? Kolejny etap kampanii województwa wielkopolskiego i nowe ambasadorkiTrwa kampania samorządu województwa wielkopolskiego „Alkohol traktuje kobiety gorzej”. Jest to przedsięwzięcie kilkuetapowe. W części teaserowej wystąpił Jacek Braciak. W kolejnej fazie pojawiła się Anna Dereszowska. Teraz nadszedł czas na kolejny etap. Biorą w nim udział: medalistka olimpijska Sylwia Gruchała i aktorka Olga Kalicka.
1 4 0 0 0 4.09.2018Ośmiobitowy Dawid Podsiadło i koty. Red Bull promuje limitowaną serię puszekWizerunek Dawida Podsiadło pojawił się na puszkach Red Bulla. Artysta został też bohaterem mobilnej gry. Gracze z najlepszymi wynikami co tydzień wygrywają bilety na specjalny koncert muzyka.
0 2 0 0 0 4.09.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANYCentrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na III edycję Festiwalu Rozwoju KarieryCentrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na Festiwal Rozwoju Kariery, który odbędzie się 15 września 2018 r. To wyjątkowy dzień otwarty na Uczelni Łazarskiego, pełen inspirujących spotkań z ekspertami studiów podyplomowych. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać wykładów pogrupowanych w blokach tematycznych takich jak prawo, biznes oraz rozwój.
1 0 0 0 0 3.09.2018Bosch promuje zmywarkiRozpoczęła się kampania telewizyjna zmywarek Boscha. Marka przekonuje, że z jej urządzeniami prace domowe stają się łatwiejsze. Zaoszczędzony czas i siły można natomiast przeznaczyć na zabawę z dziećmi. Nowa reklama emitowana jest w telewizji od 3 września.
1 0 0 0 0 3.09.2018Program Polska Bezgotówkowa z kolejną odsłoną kampanii reklamowejFundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła drugą odsłonę ogólnopolskiej kampanii reklamowej Programu Polska Bezgotówkowa. Działania mają kontynuować informowanie opinii publicznej o korzyściach wynikających z programu. Celem jest też zachęcanie przedsiębiorców i instytucji sektora publicznego do przyjmowania płatności bezgotówkowych.
0 0 0 0 0 3.09.2018Sklepy internetowe należące do AZAGroup obsługiwane przez spółki Group OneAZAGroup, do której należą sklepy internetowe Born2Be, Renee oraz Multu, wybrała do obsługi dom mediowy Value Media oraz agencję SalesTube. W ramach nawiązanej współpracy firmy będą obsługiwać te trzy marki w Polsce w zakresie marketingu efektywnościowego, automatyzacji marketingu oraz analityki internetowej. Born2Be otrzyma także wsparcie na Ukrainie.
0 1 0 0 0 3.09.2018Desperados wkomponuje imprezowe okrzyki w muzyczny bitRozpoczęła się kampania marki Desperados Nocturno. W ramach akcji: „Bo chcemy poczuć więcej” uruchomiony został chatbot, który rejestruje okrzyki użytkowników w aplikacji Messenger i wkomponowuje je w muzyczny bit.
0 2 0 0 0 3.09.2018Żarłaki Konspolu na outdoorzeZ początkiem września w największych miastach Polski pojawiły się billboardy promujące Żarłaki – linię produktów mięsnych dla dzieci. Oferuje je firma Konspol specjalizująca się w przetwórstwie kurczaków. Działania kierowane są do mam, decydentek zakupowych.