0 2 0 0 0 27.08.2018„Make films not war” – polscy filmowcy przeciwko wojnieRuszyła kampania „Make films not war” zainicjowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production. Celem projektu jest wsparcie działań UNICEF w Syrii oraz zwrócenie uwagi na konieczność przyjmowania aktywnych postaw obywatelskich.
0 3 0 0 0 27.08.2018Panasonic obsługiwany przez WebTalk na 9 rynkach europejskichMarka Panasonic nawiązała współpracę z agencją WebTalk. Umowa obejmuje prowadzenie działań komunikacyjnych na dziewięciu rynkach europejskich: w Polsce, Rumunii, Chorwacji, Serbii, Bułgarii, Bośni i Hercegowinie, Słowenii na Litwie oraz Węgrzech.
0 2 0 0 0 27.08.2018Netflix czy nielegalne treści? Badanie IRCenterDo ściągania muzyki lub filmów bez uiszczenia opłaty przyznaje się 1/3 internautów (32%). Jednocześnie od początku 2017 r. obserwowany jest w Google spadek zainteresowania torrentami i CDA na rzecz nowych źródeł wideo, jak np.: Netflix – pokazuje badanie IRCenter.
0 0 0 0 0 27.08.2018Etyczne praktyki w PR i komunikacji marketingowej. Organizacje branżowe ogłaszają globalne zasadyOsiem międzynarodowych organizacji z branży PR i marketingu ustaliło zasady etycznej praktyki zawodowej. To szesnaście reguł.
0 0 0 0 0 27.08.2018Multikino Media obsługiwane przez Consulting’n MoreMultikino Media nawiązało współpracę z Consulting’n More. W ramach projektu agencja zajmie się komunikacją firmy w mediach oraz kanałach własnych.
0 6 0 0 0 26.08.2018Nowoczesna odpowiada na reklamę PiS własnymi przeróbkamiW piątek 24 sierpnia Tomasz Poręba, szef sztabu wyborczego PiS zamieścił tweet o reklamie nawiązującej do kampanii opozycji. Partia Nowoczesna skorzystała z okazji i jeszcze przed konferencją prasową partii rządzącej, podczas której miało być przedstawione nowe hasło, zaprezentowała szereg jego przeróbek.
0 7 0 0 2 26.08.2018PiS odpowiada płachtą reklamową na billboardy opozycjiW sobotę 25 sierpnia podczas konferencji prasowej partia PiS odpowiedziała na kampanię opozycji. Pokazała hasło „PiS odebrał złodziejom miliony i dał je dzieciom”.
1 1 0 0 0 24.08.2018Julia Wieniawa bohaterką kampanii DeichmannaWystartowała kampania Deichmanna. Buty z jesiennej kolekcji promuje nowa ambasadorka marki – Julia Wieniawa. Działania kierowane są do kobiet, które lubią bawić się modą.
0 0 0 0 1 24.08.2018Procter & Gamble chce zastrzec LOL, WTF i inne popularne akronimyFirma Procter & Gamble wystąpiła z wnioskiem o zastrzeżenie powszechnie stosowanych akronimów jako znaków towarowych. Jeśli jej się uda, zwroty LOL, NBD czy WTF będą mogły być wykorzystywane do reklamowania i sprzedawania produktów.
3 0 0 0 0 24.08.2018 Aktualizacja: 14:5031.08.2018Raperzy w kolejnej odsłonie „Projektu Tymczasem” EBW lipcu marka EB ruszyła z „Projektem Tymczasem”. Zaangażowała do niego popularnych raperów, m.in. Sokoła, Pezeta, Żabsona i Sitka. Pod koniec sierpnia wystartowała kolejna odsłona akcji – rozpoczęto prezentację cyklu materiałów wideo ukazujących kulisy działań.