3 1 0 6.03.2019Krzysztof Hołowczyc testuje Mazdę CX-5Mazda nawiązała współpracę z Krzysztofem Hołowczycem. Kierowca rajdowy przetestował model CX-5.
1 0 0 6.03.2019Reklama Wrigley’s z „seksualnym podtekstem” zakazana w Wielkiej BrytaniiReklama gumy do żucia Wrigley’s z „seksualnym podtekstem” została zakazana po tym jak wyemitowano ją w przerwie programu dla dzieci. Taką decyzję podjęła Advertising Standards Authority.
1 0 0 6.03.2019„Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Wizerunkowa kampania marki Żywiec ZdrójW marcu wystartowała kampania wody niegazowanej Żywiec Zdrój. Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”.
0 0 0 6.03.2019Kozel wybrał Hand MadeKompania Piwowarska powierzyła agencji reklamowej Hand Made kompleksową obsługę mediów społecznościowych marki Kozel. Agencja zajmie się prowadzeniem profili firmowych na Facebooku i Instagramie.
1 0 0 6.03.2019Roztańczone modelki w skąpej bieliźnie w spocie Agent ProvocateurMarka bielizny Agent Provocateur rozpoczęła kampanię „Pump It Up”. Roznegliżowane modelki w zmysłowym tańcu promują w niej wiosenno-letnią kolekcję.
3 3 0 6.03.2019Marka Dove i Kelly Rowland w teledysku przekonują, że powinniśmy być dumni ze swoich włosówMarka kosmetyków Dove (Unilever) nawiązała współpracę z piosenkarką Kelly Rowland. W ramach akcji „My Hair, my Crown” powstał teledysk, który ma dodać pewności siebie kobietom dyskryminowanym ze względu na włosy.
0 1 0 6.03.2019„Muzea na rozstaju: współpraca świata sztuki z markami” – powstało opracowanie agencji GraylingKorporacje i instytucje kulturalne są z pozoru różnymi bytami. Często mierzą się jednak z podobnymi wyzwaniami. Działają w bardzo konkurencyjnym środowisku i aby utrzymać przewagę na rynku, muszą zadbać o budowanie solidnych relacji ze swoimi odbiorcami. Kluczem do osiągnięcia tego celu może być łączenie sił i nawiązywanie strategicznej współpracy – pokazuje opracowanie agencji Grayling.
1 0 0 6.03.2019Plus promuje ofertę na kartę z usługą GigabankOperator Plus rozpoczął kampanię reklamową oferty na kartę. W spocie informuje o usłudze Gigabank.
0 1 0 6.03.2019Publicis Media integruje agencje Blue 449 i Spark Foundry pod marką Spark FoundryPublicis Media integruje agencje mediowe Blue 449 i Spark Foundry pod jedną marką Spark Foundry. Stanowisko dyrektor generalnej Spark Foundry Polska obejmie Beata Szcześniak. Z organizacją zdecydował się rozstać Radosław Dudek, dotychczasowy szef agencji.
0 0 0 6.03.2019Już za miesiąc VII edycja M@il My Day – konferencji e-mail marketingowej10 i 11 kwietnia odbędzie się kolejna, siódma edycja konferencji M@il My Day, której organizatorem jest firma FreshMail. To wydarzenie branżowe łączące inspirujące prelekcje oraz case studies z praktycznymi warsztatami.