1 0 0 0 0 19.03.2018„Słodka Wielkanoc naturalnie!”. Kampania marki Dr. Oetker„Słodka Wielkanoc naturalnie!” to hasło kampanii reklamowej naturalnych dodatków do pieczenia marki Dr. Oetker. Działania prowadzone są równolegle w telewizji, prasie oraz Internecie.
0 0 0 0 0 19.03.2018Jak w praktyce opanować kryzys wizerunkowy? Kongres Profesjonalistów PR rusza za kilka tygodni19 kwietnia w Rzeszowie rozpocznie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W ciągu dwóch dni uczestnicy wydarzenia wezmą udział w szeregu prelekcji przygotowanych przez ekspertów z branży PR oraz w warsztatach praktycznych. Eksperci i uczestnicy po raz kolejny będą szukać odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób skutecznie poradzić sobie z kryzysem wizerunkowym w mediach.
0 4 0 0 1 19.03.2018Po wielu latach zniknie reklama zasłaniająca hotel MDM w WarszawieHotel będzie remontowany. Po remoncie nie wróci na niego jednak płachta reklamowa – informuje „Gazeta Wyborcza”. Od kilku lat aktywiści i miejscy urzędnicy walczyli o usunięcie nośnika zasłaniającego fasadę budynku.
1 0 0 0 0 18.03.2018L’Oreal po raz pierwszy w historii kupił firmę technologicznąL'Oreal przejął kanadyjską firmę Modiface, która wykorzystuje technologię AI i AR, by pomagać konsumentkom w nakładaniu wirtualnego makijażu. Firma stworzyła aplikacje dla takich marek jak Estée Lauder i Sephora.
1 0 0 0 0 16.03.2018Cropp w świecie remiksu. Kampania „We Are Cropp”Marka Cropp rozpoczęła kampanię reklamową kolekcji wiosenno-letniej. W spocie światy online i offline przenikają się, a na pierwszym planie pojawiają się wyraziści bohaterowie i ich pasje.
0 17 0 0 0 16.03.2018Projekt Cavaliada Tour w finale konkursu Światowego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego UFIProjekt Cavaliada Tour został uznany przez Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego UFI za jedną z trzech najlepszych imprez pod względem marketingowym. Wydarzenie organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie znalazło się w ścisłej trójce projektów nominowanych w finale konkursu The UFI Marketing Award.
0 0 0 0 0 16.03.2018Polacy gotowi udostępnić dane osobowe w zamian za zniżki na zakupy. Badanie Programu PaybackZbliża się termin wprowadzenia RODO. W związku z tym temat przetwarzania danych osobowych powraca coraz częściej. Jak wynika z badania Payback Opinion Poll, niemal połowa Polaków chętniej udostępnia swoje dane osobowe lub wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celach marketingowych, jeśli może dzięki temu uzyskać dodatkowe korzyści, np. zniżki na zakupy.
2 0 0 0 3 16.03.2018ZaadoptujFaceta i youtuberzy sprawdzają, czy wygląd jest najważniejszyW ramach kampanii „Zaadoptuj w ciemno” aplikacja randkowa ZaadoptujFaceta na tydzień usunęła zdjęcia części użytkowników. Zachęcała do inicjowania rozmów na podstawie opisu oraz zainteresowań, a nie wyglądu. W akcję zaangażowani byli youtuberzy Ajgor Ignacy oraz Anna Szlęzak.
1 2 0 0 0 16.03.2018Wampir promuje „Telewizję elastyczną” NC+Platforma NC+ wprowadza ofertę „Telewizja elastyczna”. Towarzyszy temu kampania reklamowa, której bohaterem jest nienasycony wampir.
0 0 0 0 0 16.03.2018Tesco Polska wybrało agencję do obsługi onlineTesco Polska rozpoczęło współpracę z Abanana w zakresie kompleksowej obsługi online. Agencja zajmie się m.in. obsługą profilu marki na Facebooku, przygotowaniem newsletterów i banerów. Będzie też obsługiwać serwis e-zakupów i stronę Clubcard.