1 0 0 0 1 5.09.2018Jennifer Lawrence w kampanii nowego zapachu DioraDom mody Dior zaprezentował nowy zapach – Joy. W kampanii promującej perfumy wystąpiła aktorka Jennifer Lawrence.
0 6 0 0 0 5.09.2018Spacery warte 30 tys. zł – Ecco z akcją „Chodź pomóc”Marka obuwnicza Ecco zainicjowała akcję „Chodź pomóc”. W jej ramach przeznaczy 30 tys. zł na alpakoterapię, jeśli internauci opublikują 750 zdjęć ze spacerów.
0 0 0 0 0 5.09.2018Wirtualna Polska właścicielem 100% udziałów w DomodiWP Holding nabyła pozostałe 14% udziałów w Domodi. Wartość transakcji wyniosła 33,4 mln zł. Wirtualna Polska stała się tym samym jedynym właścicielem spółki.
0 1 0 0 0 5.09.2018Właścicielka pracowni florystycznej w kampanii T-MobileJoanna Lewandowska stworzyła pracownię florystyczną funkcjonującą w Internecie. Teraz właścicielka Kwiatowej Manufaktury wystąpiła w kampanii T-Mobile. W spocie operatora widzowie mogą zobaczyć firmy, które w codziennej pracy wykorzystują narzędzia cyfrowe.
0 2 0 0 0 5.09.2018Katarzyna Warnke ambasadorką kampanii „Love Over Hate”Wystartowała kampania „Love Over Hate”. Jej celem jest zachęcenie Polaków do walki z hejtem poprzez okazywanie sobie pozytywnych emocji, wzajemnego zrozumienia i akceptacji. Ambasadorką akcji została aktorka Katarzyna Warnke, która nie raz spotkała się z niesprawiedliwą krytyką i nieprzychylnymi komentarzami. Inicjatorem aktywności jest marka Absolut.
1 1 0 0 0 5.09.2018„Z Piątnicy, no bo skąd?” – nowa platforma komunikacyjna markiZ początkiem września ruszyła kampania „Z Piątnicy, no bo skąd?”. To główny element nowej platformy komunikacyjnej marki produktów mlecznych. Platforma nawiązuje do lokalnego pochodzenia, naturalnych składników, autentyczności i bliskości.
1 0 0 0 0 4.09.2018Ikea pokazuje klientom, jak uciążliwe mogą być zmiany klimatyczne4 stopnie Celsjusza – o tyle średnio może być wyższa temperatura na świecie w 2090 r. Taki będzie skutek zmian klimatycznych, jeśli nie podejmiemy żadnych działań. By uświadomić to klientom, Ikea Canada przygotowała symulację w jednym ze sklepów.
0 0 0 0 0 4.09.2018Kaufland wycofa około 480 produktów Unilevera z powodu podniesienia cenKaufland poinformował, że odrzucił około 480 produktów Unilevera, po tym jak producent próbował jednostronnie przeforsować podwyżki cen.
1 13 0 0 0 4.09.2018„Ciuchy mówią wszystko!” w kampanii marki HouseUbrania to sposób komunikacji. Forma wyrażania siebie. Swojego stylu, nastroju, przekonań. Ta idea stała się tematem przewodnim jesiennej kampanii marki House.
0 0 0 0 0 4.09.2018Koncerny tytoniowe wykorzystują influencerów do promowania palenia? Wyniki śledztwaStowarzyszenie Campaign for Tobacco-Free Kids oskarża firmy tytoniowe, że potajemnie reklamują swoje wyroby w social media, płacąc popularnym wśród młodych ludzi influencerom. Organizacja twierdzi, że zamieszczanie postów ze zdjęciami papierosów i palenia jest częścią strategii firm na ponad 40 rynkach.