Spacery warte 30 tys. zł – Ecco z akcją „Chodź pomóc” - Marketing przy Kawie
Spacery warte 30 tys. zł – Ecco z akcją „Chodź pomóc”
  • 0
  • 6
5.09.2018

Spacery warte 30 tys. zł – Ecco z akcją „Chodź pomóc”

Marka obuwnicza Ecco zainicjowała akcję „Chodź pomóc”. W jej ramach przeznaczy 30 tys. zł na alpakoterapię, jeśli internauci opublikują 750 zdjęć ze spacerów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56337 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 września 2018