1 1 0 0 0 5.09.2018„Z Piątnicy, no bo skąd?” – nowa platforma komunikacyjna markiZ początkiem września ruszyła kampania „Z Piątnicy, no bo skąd?”. To główny element nowej platformy komunikacyjnej marki produktów mlecznych. Platforma nawiązuje do lokalnego pochodzenia, naturalnych składników, autentyczności i bliskości.
1 0 0 0 0 4.09.2018Ikea pokazuje klientom, jak uciążliwe mogą być zmiany klimatyczne4 stopnie Celsjusza – o tyle średnio może być wyższa temperatura na świecie w 2090 r. Taki będzie skutek zmian klimatycznych, jeśli nie podejmiemy żadnych działań. By uświadomić to klientom, Ikea Canada przygotowała symulację w jednym ze sklepów.
0 0 0 0 0 4.09.2018Kaufland wycofa około 480 produktów Unilevera z powodu podniesienia cenKaufland poinformował, że odrzucił około 480 produktów Unilevera, po tym jak producent próbował jednostronnie przeforsować podwyżki cen.
1 13 0 0 0 4.09.2018„Ciuchy mówią wszystko!” w kampanii marki HouseUbrania to sposób komunikacji. Forma wyrażania siebie. Swojego stylu, nastroju, przekonań. Ta idea stała się tematem przewodnim jesiennej kampanii marki House.
0 0 0 0 0 4.09.2018Koncerny tytoniowe wykorzystują influencerów do promowania palenia? Wyniki śledztwaStowarzyszenie Campaign for Tobacco-Free Kids oskarża firmy tytoniowe, że potajemnie reklamują swoje wyroby w social media, płacąc popularnym wśród młodych ludzi influencerom. Organizacja twierdzi, że zamieszczanie postów ze zdjęciami papierosów i palenia jest częścią strategii firm na ponad 40 rynkach.
1 1 0 0 1 4.09.2018„Nie ma jak w sieci” – nowy format reklamowy i brand hero NetiiNetia zaprezentowała nowy format reklamowy. Jego pierwsza odsłona promuje ofertę pakietową światłowodowego Internetu z telewizją z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Bohaterem marki jest błękitny pajączek.
1 1 0 0 0 4.09.2018John Lewis i Waitrose z rebrandingiem i coverem „Bohemian Rhapsody”John Lewis Partnership przeprowadziło rebranding swoich dwóch marek – John Lewis i Waitrose. Z tej okazji powstał też spot, w którym „Bohemian Rhapsody” zespołu Queen zaśpiewały dzieci.
4 6 0 0 0 4.09.2018Dlaczego alkohol traktuje kobiety gorzej? Kolejny etap kampanii województwa wielkopolskiego i nowe ambasadorkiTrwa kampania samorządu województwa wielkopolskiego „Alkohol traktuje kobiety gorzej”. Jest to przedsięwzięcie kilkuetapowe. W części teaserowej wystąpił Jacek Braciak. W kolejnej fazie pojawiła się Anna Dereszowska. Teraz nadszedł czas na kolejny etap. Biorą w nim udział: medalistka olimpijska Sylwia Gruchała i aktorka Olga Kalicka.
1 4 0 0 0 4.09.2018Ośmiobitowy Dawid Podsiadło i koty. Red Bull promuje limitowaną serię puszekWizerunek Dawida Podsiadło pojawił się na puszkach Red Bulla. Artysta został też bohaterem mobilnej gry. Gracze z najlepszymi wynikami co tydzień wygrywają bilety na specjalny koncert muzyka.
0 2 0 0 0 4.09.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANYCentrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na III edycję Festiwalu Rozwoju KarieryCentrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na Festiwal Rozwoju Kariery, który odbędzie się 15 września 2018 r. To wyjątkowy dzień otwarty na Uczelni Łazarskiego, pełen inspirujących spotkań z ekspertami studiów podyplomowych. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać wykładów pogrupowanych w blokach tematycznych takich jak prawo, biznes oraz rozwój.