Outdoorowa kampania magazynu „Existence”
  • 0
  • 1
15.03.2010

Outdoorowa kampania magazynu „Existence”

Ginza Media Group, wydawca magazynu „Existence”, prowadzi kampanię wizerunkową. Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada dyrektor artystyczny Igor Żakowski; planowanie i zakup mediów wydawnictwo zrealizowało we własnym zakresie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 marca 2010

12 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.03.2010

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż balansują wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian. W takiej sytuacji pielęgnuj markę – traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie – radzi Jacek Pogorzelski w swojej najnowszej książce.