0 1 0 0 0 25.03.2010Lucy Liu ambasadorką kampanii społecznej HeinzAktorka Lucy Liu, znana m.in. z filmów „Aniołki Charliego” i „Kill Bill” oraz serialu „Ally McBeal”, zdecydowała się pełnić funkcję ambasadorki akcji społecznej Heinz Micronutrient Campaign. Celem programu jest walka z niedożywieniem u dzieci w krajach rozwijających się, wynikającym z braku niezbędnych witamin oraz składników mineralnych w pożywieniu.
0 1 0 0 0 25.03.2010Firma Ats Display laureatem konkursu Superstar Poland 201011 marca 2010 r. w Poznaniu odbyła się uroczystość wręczenia nagród w corocznym konkursie Superstar Poland 2010, organizowanym przez spółkę Display Verlags GmbH i Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o. dla profesjonalistów związanych z branżą POSM.
0 1 0 0 0 25.03.2010KBR wprowadza do badania Radio Track dzienniczek elektronicznyOd wiosny br. część badania dzienniczkowego, prowadzonego w ramach badania Radio Track, realizowana jest poprzez Internet. Wprowadzaną obecnie zmianę poprzedziły testy metody i skryptu, wykonane jesienią ub.r.
0 1 0 0 0 25.03.2010Kampania Converse „You’re it. You’re up. You’re on”„A Ty… co robisz?” – takie pytanie zadaje Converse w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej. Rozpoczęte działania marki są elementem międzynarodowej kampanii prowadzonej pod hasłem „You’re it. You’re up. You’re on”.
3 1 0 0 3 24.03.2010Godzina w ciemnościach z WWFW tym roku „Godzina dla Ziemi” WWF odbędzie się w sobotę 27 marca o 20:30. To największa na świecie akcja na rzecz ograniczenia zmian klimatu. Trzeci już raz osoby indywidualne i władze miast na jedną godzinę zgaszą miliony świateł w symbolicznym apelu o działanie na rzecz Ziemi.
0 1 0 0 0 24.03.2010Jury Kreatury przyznało 19 nagród i Grand PrixJury XIV edycji Ogólnopolskiego Konkursu Kreacji w Reklamie „Kreatura 2010” zakończyło prace: przyznało 19 nagród oraz Grand Prix. Ogółem do konkursu napłynęło 108 zgłoszeń, zaś na jego short-listę trafiło 35 prac reklamowych. Gala wręczenia nagród odbędzie się 31 marca 2010 r. w warszawskim Centrum Artystycznym „Fabryka Trzciny”.
0 1 0 0 0 24.03.2010Godzina bez światła w Silesia City CenterSilesia City Center włącza się do największej na świecie akcji na rzecz ograniczenia zmian klimatu – „Godzina dla Ziemi”. Ta inicjatywa organizacji ekologicznej WWF już od trzech lat angażuje i jednoczy ludzi i instytucje na całej Ziemi. W ramach akcji miliony ludzi gaszą światło, aby symbolicznie zaapelować o konkretne działania na rzecz ochrony klimatu.
0 1 0 0 0 24.03.2010Badanie skuteczności niestandardowych akcji marketingowychAgencja marketingu niestandardowego Brainshake oraz firma LibraLogic, specjalizująca się w rozwiązaniach Bussiness Intelligence m.in. dla rynku mediów i reklamy, wdrażają wspólnie pierwszą w Polsce platformę do analizowania crossmediowych rozwiązań komunikacyjnych opartych na niestandardowych narzędziach zarówno off-, jak i on-line.
0 1 0 0 0 24.03.2010Zmiany w warszawskim wydaniu dziennika „Polska”Polskapresse, wydawca dziennika „Polska”, w ciągu najbliższych tygodni wprowadzi zmiany w wydaniu warszawskim. „Polska” w stolicy ukazywać się będzie pięć dni w tygodniu: od poniedziałku do czwartku wydanie codzienne, natomiast w piątek rozszerzone w stosunku do dzisiejszego wydanie magazynowe, które pozostanie w sprzedaży przez trzy dni.
0 1 0 0 0 24.03.2010Carlsberg Polska w „Godzinie dla Ziemi”Carlsberg Polska, jako jedna z osiemnastu firm Grupy Carlsberg Breweries, 27 marca br. o godzinie 20.30 po raz drugi weźmie udział w globalnej inicjatywie „Godzina dla Ziemi”, zainicjowanej przez międzynarodową organizację ekologiczną WWF.