(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku
  • 0
  • 1
12.03.2010

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku

Dla marketingowca każdy czas jest nowy i trudny. Rzeczywistość zmienia się szybko, przynosząc kolejne wyzwania. Popyt i podaż balansują wciąż na huśtawce, by praktycznie nigdy nie osiągać równowagi. Natomiast wszystkie inne czynniki rynkowe wirują dookoła nich na karuzeli przemian. W takiej sytuacji pielęgnuj markę traktuj ją jak cenny, ważny kapitał; zapewnij jej centralne miejsce w firmie radzi Jacek Pogorzelski w swojej najnowszej książce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 marca 2010