0 1 0 0 0 12.01.2006TP wspiera Polskę i Ukrainę w organizacji Euro 2012Agencja interaktywna Digital One zaprojektowała i wykonała serwis internetowy www.e2012.org. Głównym jego celem jest zbudowanie wizerunku Telekomunikacji Polskiej, jako patrona polsko - ukraińskiej kandydatury na organizatora Mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 roku. Serwis skierowano do miłośników footbolu, dziennikarzy, liderów opinii (publicyści, sportowcy, biznesmeni ) oraz pracowników TP.
0 1 0 0 0 12.01.2006„Rozbij bank” Złotych Przebojów9 stycznia należące do Agory Radio Złote Przeboje rozpoczęło przy współpracy One-2-One - lidera rozwiązań mobilnych dla mediów - SMSową, zabawę "Rozbij bank", w której do wygrania są pieniądze.
0 1 0 0 0 12.01.2006Click5 w finale Flashforward Film Festival 2006Przygotowany przez agencję serwis internetowy MD Extreme (www.md-extreme.pl), promujący markę Mountain Dew został nominowany w kategorii „Commerce”, w której rywalizuje, między innymi, z kanadyjską stroną należącej do koncernu Honda marki Acura. Warto dodać, że Click5 jest jedyną polską agencją reprezentowaną na tegorocznym Flashforward Film Festival.
0 1 0 0 0 12.01.2006Złote Misie HARIBO SUPERPRODUKTEM 2005Najpopularniejszy produkt, z szerokiej gamy słodyczy oferowanych przez HARIBO, został uznany przez ekspertów za SUPERPRODUKT 2005. 10 stycznia 2006 r. już po raz trzeci wręczono nagrody magazynu dla rodziców „Mam Dziecko.
0 1 0 0 0 11.01.2006Konkurs dla kibiców skoków narciarskichDataConcept po raz kolejny zadbała o zabawę dla kibiców sportowych. Tym razem Firma uruchomiła 11 stycznia 2006 r. serwis konkursowy www.konkurs-narciarski.pl dla kibiców skoków narciarskich.
0 1 0 0 0 11.01.2006Nowy serwis WWW dla Saint-Gobain Isover PolskaSaint-Gobain Isover Polska, światowy lider branży izolacyjnej w Polsce, rozpoczął 2006 rok od uruchomienia zupełnie nowego serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.isover.pl. Serwis oferuje internautom m.in. możliwość obliczenia zysku płynącego z izolacji budynku, zwiedzanie wnętrz wirtualnego domu stworzonego w oparciu o najbardziej przemyślane rozwiązania, a także szansę prowadzenia konsultacji on-line z ekspertem firmy ISOVER. Za koncepcję oraz wykonanie serwisu odpowiedzialna jest krakowska agencja Ennovate.
0 1 0 0 0 11.01.2006Trzy projekty K2 dla liderów branży FMCGW ciągu ostatnich kilku tygodni K2 uruchomiła trzy nowe serwisy internetowe dla firm Coca-Cola, Delecta i Danone.
0 1 0 0 0 11.01.2006Rusza kampania ‘RATUJ I RADUJ!’„RATUJ I RADUJ!” – pod tym hasłem 30 grudnia 2005 r. ruszyła kampania na rzecz humanitarnego traktowania zwierząt organizowana przez Fundację PEGASUS (www.pegasus.org.pl). Pierwszy etap ogólnopolskiej akcji potrwa do końca stycznia 2006 r. Kampania wspierana będzie intensywnymi działaniami reklamowymi.
0 1 0 0 0 11.01.2006Polisa-Życie SA stawia na InternetW styczniu 2006 Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Polisa-Życie SA uruchomiło nowy serwis korporacyjny skierowany do klientów biznesowych oraz klientów indywidualnych.
0 1 0 0 0 11.01.2006Cumulus wspiera XIV Finał WOŚPAgencja Cumulus z Lublina jest właścicielem największego biletu komunikacyjnego na świecie. W finałową niedzielę, 8 stycznia, Cumulus wygrał rekordowy miesięczny bilet z MPK Lublin na aukcji internetowej.