„Osiągaj więcej, chroń środowisko” – IRR dla Pirelli
  • 0
  • 1
18.03.2010

„Osiągaj więcej, chroń środowisko” – IRR dla Pirelli

Pod tytułowym hasłem firma Pirelli Polska będzie realizowała letnią promocję nowych, ekologicznych opon P7 z serii Cinturato. Za adaptację globalnej strategii do uwarunkowań społeczno-ekonomicznych polskiej grupy docelowej oraz stworzenie i wdrożenie konceptu marketingowego odpowiada Instytut Rozwoju Reklamy, wybrany do realizacji kampanii w wielostopniowym przetargu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 marca 2010

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2010

Zagraj w reklamie Media Markt

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine stworzyła serwis internetowy, który jest wsparciem trwającej kampanii reklamowej „Łowcy okazji – do zobaczenia w Media Markt”. Dzięki specjalnie stworzonemu mechanizmowi użytkownicy mogą stać się jednocześnie reżyserami i  bohaterami interaktywnej reklamy Media Markt. Każdy może wgrać własne zdjęcie, a następnie – po prostej obróbce i dopasowaniu poszczególnych elementów (włosy, usta) – umieścić swoją twarz w jednym z trzech spotów reklamowych.