1 1 0 0 0 6.04.2010Nowa kampania wizerunkowa Liberty DirectLiberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny oferujący polisy przez Internet i telefon – rozpoczyna nową kampanię reklamową. Jej celem jest budowanie wizerunku Liberty Direct jako firmy, która spełnia oczekiwania klientów, zyskując tym samym ich lojalność.
0 1 0 0 0 6.04.2010Zmiana w strukturze GemiusWłaściciel firmy badawczej Gemius SA – fundusz inwestycyjny Trigon – dokonał zmian w strukturze organizacyjnej spółki. Wydzielone zostały trzy niezależne od Gemius SA podmioty: AdOcean, Interaktywny Instytut Badań Rynkowych oraz CoreTech.
0 1 0 0 0 6.04.2010OS3 stawia na efektywną sprzedażAgencja interaktywna OS3 multimedia we współpracy z Pełka Creatives przygotowała kampanię sprzedażową karty Neste ID oraz dedykowaną stronę www.nestea24.pl.
0 1 0 0 0 6.04.2010Heureka z DoveAgencja Heureka prowadzi kolejną akcję dla marki Dove. Kampania promująca antyperspiranty, pod hasłem „Czy wiesz, jak regenerować skórę pod pachami?”, rozpoczęła się w marcu i potrwa do końca kwietnia 2010 r. Działania angażujące konsumentki prowadzone będą w punktach sprzedaży, prasie, telewizji oraz mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 6.04.2010Empik wchodzi na rynek e-bookówGrupa Empik oraz Virtualo 1 kwietnia 2010 r. podpisały umowę joint venture. Empik objął 51% udziałów w spółce specjalizującej się w sprzedaży książek elektronicznych.
0 1 0 0 0 6.04.2010Orlen Oil na nośnikach Jet LineNa kilkudziesięciu nośnikach Motorway 12 x 4 m należących do firmy Jet Line rozpoczęła się kampania reklamowa oleju Platinum, produkowanego przez Orlen Oil. Akcja adresowana do właścicieli aut i kierowców odbywa się na nośnikach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 6.04.2010Jak wygląda biznes w branży fitness?Polscy i zagraniczni eksperci branży fitness spotkają się podczas IV Fitness Marketing Event 2010. Wydarzenie odbędzie się 7–8 maja na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich podczas targów Fit-Expo Fitness & Sport Park.
0 1 0 0 0 6.04.2010ITCube CRM w firmie Komatsu PolandW marcu 2009 roku rozpoczęło się wdrożenie oprogramowania ITCube CRM w firmie Komatsu Poland. Głównym celem było stworzenie jednego, spójnego systemu informatycznego gromadzącego informacje o potencjalnych i obecnych klientach Komatsu. Dodatkowo firma postawiła sobie za cel uporządkowanie działań handlowych oraz wewnętrznego obiegu informacji. Ze względu na międzynarodowy charakter przedsiębiorstwa warunkiem koniecznym okazał się wielojęzyczny interfejs systemu.
0 1 0 0 0 6.04.2010Ambient Polska czuwa nad realizacją akcji ambientowej w galerii ArkadiaKampania wizerunkowa promująca nowe modele Fiata to pierwsza tak spektakularna akcja ambientowa w galerii handlowej Arkadia w Warszawie. Do tej pory centrum to, jako jedyne wśród tego typu obiektów, nie udostępniało powierzchni na tak szeroką skalę.
1 1 0 0 2 6.04.2010Kampania marki Bosch wykorzystująca technologię rozszerzonej rzeczywistościNajnowsza kampania reklamowa marki Bosch wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality – AR). To forma promocji dotychczas w Polsce nieznana. Także na świecie skorzystało z niej niewiele firm.