„Oscypiareczka” – Alior z kampanią skierowaną do przedsiębiorców
  • 1
  • 0
19.01.2018

„Oscypiareczka” – Alior z kampanią skierowaną do przedsiębiorców

22 stycznia startuje intensywna kampania marketingowa Alior Banku skierowana do klientów biznesowych. Promuje Rachunek Partner z kartą debetową i gwarancją niskiej ceny paliwa.

Po dłuższej przerwie Alior Bank wraca do telewizji z kampanią skierowaną do przedsiębiorców. Działania rozpoczyna spot telewizyjny pt. „Oscypiareczka”. Jednocześnie jest to start platformy, która pod hasłem „Bank Przedsiębiorczości” będzie opowiadać historie właścicieli małych i średnich firm.

W pierwszej odsłonie śledzimy perypetie właścicielki food trucka z grillowanymi oscypkami. Szukając sposobu na obniżenie kosztów prowadzenia firmy, zwłaszcza kosztów paliwa, bizneswoman wzywa na pomoc cyfrowego doradcę, czyli pana w meloniku.

Kampania telewizyjna będzie realizowana w dwóch etapach. 22 stycznia rozpoczyna się emisja 30-sekundowego spotu. W następnej kolejności pojawią się 15-sekundowe reklamy oraz kilka wersji viralowego spotu stworzonego z myślą o działaniach w mediach społecznościowych oraz na platformach VOD.

Komunikacja będzie prowadzona również w Internecie. Złożą się na nią reklamy banerowe na stronach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej, e-mailingi do baz portalowych, a także działania zasięgowe na platformach społecznościowych. Bank nawiąże współpracę m.in. z portalami finansowymi. Reklamy kierują na stronę www.paliwo.aliorbank.pl.

Uzupełnienie stanowią ulotki i plakaty dostępne w oddziałach banku oraz oklejone witryny wybranych placówek. Bank przewiduje też publikację reklam w prasie.

Działania są elementem koncepcji „Banku Przedsiębiorczości”. Rozwój segmentu bankowości skierowanego do biznesu stanowi kluczowy obszar w strategii banku „Cyfrowego buntownika”.

Kreację przygotowała agencja reklamowa PZL, media zakupił dom mediów Mets.

19 stycznia 2018

Czytaj także
Reklama
Czytaj także
Reklama