Reklamy „Botoksu” naruszają Kodeks etyki reklamy - Marketing przy Kawie
Reklamy „Botoksu” naruszają Kodeks etyki reklamy
  • 1
  • 0
19.01.2018

Reklamy „Botoksu” naruszają Kodeks etyki reklamy

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęły skargi na reklamy filmu Patryka Vegi „Botoks”. Uznano, że kreacje wykorzystujące hasło „Leczenie grozi śmiercią!” naruszają normy Kodeksu etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56922 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 stycznia 2018

18 stycznia 2018