0 1 0 0 0 27.07.2017Czas wolny Polacy spędzają w realu – analiza GemiusaPierwszy dzień wakacji był jednocześnie dniem najniższej aktywności Polaków online w czerwcu. Podczas czerwcowego długiego weekendu rodacy odpoczywali także od Internetu. Z analizy firmy Gemius wynika, że w weekendy i dni wolne od pracy regularnie spada w Polsce liczba osób łączących się z Siecią.
0 7 0 0 0 26.07.2017„Remiks Ż” – interaktywny teledysk dopasowujący się do nastroju słuchaczaTegorocznej trasie koncertowej Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec towarzyszy teledysk, który dopasowuje się do nastroju widza. Nowe aranżacje singla „Nieboskłon” przygotowali Kamp! i Xxanaxx.
0 0 0 0 0 26.07.2017iRobot zamierza sprzedawać dane o domach użytkownikówRoomba postrzegana jest jako domowy pomocnik. Niewiele osób widzi w niej zagrożenie. W ostatnich latach robotyczny odkurzacz mapował jednak szczegółowo sprzątane wnętrza. Teraz producent urządzenia, iRobot planuje sprzedaż tych danych firmom, które zajmują się inteligentnymi domami. Tym samym odkurzacz zmienia się w małego szpiega.
0 5 0 0 0 26.07.2017Klient w centrum strategii marketingowych – pokazuje badanie SalesforceDoświadczenie klienta jest obecnie priorytetem w działach marketingu. Do dbania o zadowolenie klienta wykorzystywane są najnowsze technologie, w tym sztuczna inteligencja. Usprawnianiu customer journey służy zacieśnienie współpracy między działami marketingu, sprzedaży i obsługi klienta – pokazuje badanie firmy Salesforce.
0 0 0 0 0 26.07.2017Google z 21-proc. wzrostem przychodówFirma Google zanotowała wzrost przychodów. Kończący się 30 czerwca kwartał zamknęła kwotą 26 mld dol. Oznacza to wzrost o 21 proc. względem tego samego okresu roku poprzedniego – ogłoszono 24 lipca.
0 2 0 0 0 26.07.2017Sphinx uruchamia blog podróżniczo-kulinarny i konkurs „Leć, gdzie chcesz!”Sieć restauracji casual dining Sphinx uruchomiła kulinarno-podróżniczny blog Mamytensmak.pl. Można w nim znaleźć artykuły, przepisy, a także zdjęcia i filmy, które powstały m.in. podczas podróży do Libanu.
1 0 0 0 0 26.07.2017AdBuster ostro krytykuje reklamy EB przy mogiłach żołnierzy. Firma przeprasza za zaistniałą sytuację24 lipca znany z obalania reklamowych mitów AdBuster zamieścił w swoim kanale na YouTube film, w którym skrytykował niestandardowe działania marki EB. Oburzyły go reklamy na nawierzchni alejek poznańskiego parku Cytadela, który jest pomnikiem historii. Firma przeprosiła za zaistniałą sytuację i zadeklarowała, że usunie kontrowersyjne kreacje.
1 1 0 0 0 26.07.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSztuka w dwóch aktach z drukiem w tleKto w branży marketingowo-reklamowej spędził kilka lat, ten wie, jak wygląda współpraca z drukarniami. Trudno nie odnieść wrażenia, że prawa Murphy'ego mają się tam wyjątkowo dobrze.
0 0 0 0 0 25.07.2017Kupujemy użyteczne rzeczy, gdy czujemy, że tracimy kontrolę nad otoczeniem. Wyniki badaniaKto kupuje stosunkowo dużo środków czystości, artykułów piśmienniczych czy leków przeciwbólowych? Ludzie, którzy czują, że tracą kontrolę nad swoim otoczeniem. Takie wyniki przyniosło tegoroczne badanie. Kupujący prawdopodobnie wierzą, że te produkty rozwiążą problem lub pomogą im poczuć większą kontrolę nad własnym życiem.
0 0 0 0 1 25.07.2017Lewandowski bierze milion złotych za udział w reklamieMarka, która chciałaby, by w jej reklamie wystąpił Robert Lewandowski, musi liczyć się z wydatkiem rzędu co najmniej miliona złotych. Niemal połowę mniej trzeba zapłacić Jakubowi Błaszczykowskiemu – wynika z zestawienia przygotowanego przez dziennikarza sportowego Piotra Koźmińskiego.