0 6 0 0 0 19.12.20176 wizualnych trendów na 2018 r. według Adobe StockZespół Adobe Stock prześledził dyskusje, by stworzyć listę wizualnych trendów na nadchodzący rok. Prognoza ma dać markom i artystom wgląd w to, co przyciąga uwagę konsumentów w naszym szybko zmieniającym się świecie. Oto 6 trendów na 2018 r.
1 0 0 0 0 19.12.2017PLL LOT budują wizerunek w kinachW ramach działań wizerunkowych Polskich Linii Lotniczych LOT rozpoczyna się kampania kinowa. W multipleksach sieci Cinema City w bloku specjalnym emitowany jest 30-sekundowy spot „Bądź gościem naszych najlepszych pilotów”.
0 0 0 0 0 19.12.2017Black Red White rozpoczyna współpracę z Havas MediaGrupa meblarska Black Red White rozstrzygnęła przetarg na dom mediowy. W 2018 r. kompleksową obsługą marki w zakresie planowania i zakupu mediów zajmie się Havas Media. Do tej pory obsługą mediową BRW zajmował się Starcom.
0 0 0 0 0 19.12.2017„Analityka i monitoring influencerów” – raport firmy NewspointCo mierzyć w kampaniach influencer marketingu? Jak porównywać różnych influencerów? Jak dotrzeć do grupy docelowej? Odpowiedzi m.in. na te pytania zawarto w raporcie „Analityka i monitoring influencerów” firmy Newspoint.
0 4 0 0 0 19.12.2017Czym Polacy kierują się przy wyborze zabawek? Badanie ARC Rynek i OpiniaHipermarkety, Internet, sklepy Smyk oraz dyskonty – tam Polacy najczęściej kupują zabawki. Głównymi kryteriami wyboru są cena i jakość produktu. Informacji na temat produktów rodzice poszukują najczęściej u rodziny i znajomych. Co trzecia zabawka kupowana jest na prezent, co dziesiąta zaś – pod wpływem impulsu, na prośbę dziecka przy okazji innych zakupów. Najczęściej wymienianą spontanicznie marką zabawek jest Lego – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 12 0 0 0 19.12.2017Baśniowe kreacje w kalendarzu Rossmanna na 2018 r.Po raz ósmy Rossmann przygotował kalendarz, w którym modelkami są pracownice drogerii i centrali firmy. Tym razem pozowały w kreacjach i scenografii nawiązujących do baśni i bajek, a także do „Alicji w Krainie Czarów”.
1 1 0 0 0 19.12.2017Legia Warszawa i Adidas z kampanią świąteczną promującą koszulki meczowe„Niektóre prezenty mówią same za siebie” to hasło rozpoczętej 15 grudnia kampanii świątecznej Legii Warszawa i sponsora technicznego klubu, marki Adidas. W spocie wystąpili piłkarze mistrza Polski. Aktywności promują koszulkę meczową jako wymarzony prezent na święta.
0 0 0 0 0 18.12.2017„Perspektywy rozwojowe reklamy online 2017–2018” – raport IAB PolskaPodczas Mixx Awards & Conference 2017 zaprezentowana została czwarta edycja raportu „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”. Opracował go zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem działu badawczego IAB Polska.
0 0 0 0 0 18.12.2017Poważne zmiany w ekosystemie reklamy cyfrowej w 2018 r. Prognozy Kantar Millward BrownRok 2018 ma być kolejnym intensywnym rokiem dla marek i ich opiekunów. Nadal ewoluować będzie podejście do komunikacji, technologii kierowania przekazu do grup docelowych oraz pomiaru poziomu zwrotu z inwestycji (ROI). 18 grudnia firma Kantar Millward Brown ogłosiła doroczne prognozy dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych.
0 0 0 0 0 18.12.2017Lech powierza Cut The Mustard obsługę w InternecieMarka Lech (Kompania Piwowarska) rozstrzygnęła przetarg na poprowadzenie komunikacji w Internecie. Wygrała go agencja Cut The Mustard.