Play i Orange Polska obniżają ceny połączeń na Ukrainę - Marketing przy Kawie
Play i Orange Polska obniżają ceny połączeń na Ukrainę
Advertisement
  • 0
  • 1
24.02.2022

Play i Orange Polska obniżają ceny połączeń na Ukrainę

Operatorzy Play i Orange Polska poinformowali o obniżeniu ceny połączeń na Ukrainę. Ma to związek z rosyjską napaścią na naszego wschodniego sąsiada, do której doszło 24 lutego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56276 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 lutego 2022

  • 0
  • 1
  • 0
24.02.2022

Badanie PARP w sektorze komunikacji marketingowej

Sektor komunikacji marketingowej sprostał wyzwaniom obecnej, trudnej sytuacji na rynku. W ciągu ostatnich dwóch lat ponad 60% przedsiębiorstw z tego obszaru odnotowało zysk. Pandemia pogłębiła wcześniejsze tendencje związane z cyfryzacją sektora. Komunikacja w mediach tradycyjnych wyraźnie traci na znaczeniu, natomiast rośnie zapotrzebowanie na kompetencje cyfrowe i znaczenie komunikacji human to human. PARP prezentuje raport z badań sektora oraz zaprasza na spotkanie online i dyskusję na temat kierunków rozwoju branży.

  • 0
  • 2
  • 0
24.02.2022

„Au(teen)tyzm” – projekt od nastolatków dla nastolatków ze spektrum autyzmu

„Nie wyglądasz na autystkę”, „Nie możesz być autystyczna, bo chodzisz na koncerty”, „Masz znajomych, więc nie jesteś autystyczna”, „Jesteś za ładna na autyzm”. Każdy, kto otrzymał już diagnozę spektrum autyzmu, pewnie nie raz słyszał takie zdania. Aby odczarować stereotypy i wspomóc autystycznych rówieśników poszukujących rzetelnej wiedzy na ten temat, cztery dziewczyny ze szkoły w Nowym Tomyślu stworzyły projekt społeczny o nazwie „Au(teen)tyzm”. Zrobiły to w ramach ogólnopolskiej olimpiady „Zwolnieni z teorii”.

  • 0
  • 1
  • 0
24.02.2022

70% przedsiębiorstw nie zapewnia w pełni kompleksowej obsługi użytkowników – pokazuje „2022 Connectivity Benchmark Report”

MuleSoft, spółka zależna Salesforce, zaprezentowała „2022 Connectivity Benchmark Report”. Pokazuje on, że 70% przedsiębiorstw ma problemy z zapewnieniem w pełni kompleksowej obsługi użytkowników we wszystkich kanałach. Dane pokazują, że dzieje się to w czasie, gdy prawie trzy czwarte (72%) interakcji z klientami ma teraz charakter cyfrowy. Wraz z przyspieszeniem cyfryzacji przedsiębiorstwa mogą stracić średnio 7 mln dol. przychodów, jeśli nie uda im się zrealizować projektów związanych z transformacją cyfrową.