Organizacja WWF współpracuje z Acxiom Polska
  • 0
  • 1
9.01.2006

Organizacja WWF współpracuje z Acxiom Polska

Darczyńcy kampanii WWF „Ratuj Dom Rysia – Puszczę Białowieską” – światowej organizacji non profit działającej na rzecz ochrony środowiska – poszukiwani w bazie Acxiom Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2006

Nowa kampania EURO RSCG Warsaw dla Citifinacial

9 stycznia ruszyła kampania "Lodowy Domek" wspólnie przygotowana przez Agencję Euro RSCG Warsaw i CitiFinancial, Pion Banku Handlowego w Warszawie SA. Główny przekaz kampanii "Czy wiesz, że Twoja nieruchomość zamraża pieniądze?" wskazuje na możliwość wykorzystania pieniędzy bezproduktywnie uśpionych w posiadanych metrach kwadratowych. Cała kampania, także nazwa produktu, ma charakter edukacyjny i służy poinformowaniu oraz przybliżeniu oferty potencjalnym nabywcom.