Wielka premiera najnowocześniejszego serwisu muzycznego w sieci: teledyski.onet.pl
  • 0
  • 1
9.01.2006

Wielka premiera najnowocześniejszego serwisu muzycznego w sieci: teledyski.onet.pl

Onet.pl udostępnił teledyski największych gwiazd polskiej i światowej sceny muzycznej. Najnowsza propozycja Onet.pl dzięki swojej skali (blisko 1000 teledysków na starcie, co miesiąc niemal 400 nowych nagrań), jak i zastosowanym technologiom jest unikalna w skali całego polskiego internetu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53942 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

9 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2006

Nowa kampania EURO RSCG Warsaw dla Citifinacial

9 stycznia ruszyła kampania "Lodowy Domek" wspólnie przygotowana przez Agencję Euro RSCG Warsaw i CitiFinancial, Pion Banku Handlowego w Warszawie SA. Główny przekaz kampanii "Czy wiesz, że Twoja nieruchomość zamraża pieniądze?" wskazuje na możliwość wykorzystania pieniędzy bezproduktywnie uśpionych w posiadanych metrach kwadratowych. Cała kampania, także nazwa produktu, ma charakter edukacyjny i służy poinformowaniu oraz przybliżeniu oferty potencjalnym nabywcom.