Nowa kampania EURO RSCG Warsaw dla Citifinacial
  • 0
  • 1
9.01.2006

Nowa kampania EURO RSCG Warsaw dla Citifinacial

9 stycznia ruszyła kampania „Lodowy Domek” wspólnie przygotowana przez Agencję Euro RSCG Warsaw i CitiFinancial, Pion Banku Handlowego w Warszawie SA. Główny przekaz kampanii „Czy wiesz, że Twoja nieruchomość zamraża pieniądze?” wskazuje na możliwość wykorzystania pieniędzy bezproduktywnie uśpionych w posiadanych metrach kwadratowych. Cała kampania, także nazwa produktu, ma charakter edukacyjny i służy poinformowaniu oraz przybliżeniu oferty potencjalnym nabywcom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 stycznia 2006