Nowa odsłona kampanii „Heyah zdrabnia ceny”
  • 0
  • 1
9.01.2006

Nowa odsłona kampanii „Heyah zdrabnia ceny”

Trwa druga odsłona kampanii Heyah „Zdrabniamy”. Kampania prezentuje ofertę marki, podkreślając, że 68 groszy to najniższa na rynku stawka za połączenia poza sieć.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2006

Nowa kampania EURO RSCG Warsaw dla Citifinacial

9 stycznia ruszyła kampania "Lodowy Domek" wspólnie przygotowana przez Agencję Euro RSCG Warsaw i CitiFinancial, Pion Banku Handlowego w Warszawie SA. Główny przekaz kampanii "Czy wiesz, że Twoja nieruchomość zamraża pieniądze?" wskazuje na możliwość wykorzystania pieniędzy bezproduktywnie uśpionych w posiadanych metrach kwadratowych. Cała kampania, także nazwa produktu, ma charakter edukacyjny i służy poinformowaniu oraz przybliżeniu oferty potencjalnym nabywcom.