Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie wybranych praktyk rynkowych
  • 0
  • 1
19.09.2007

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie wybranych praktyk rynkowych

Na prośbę Pana Marka Woźniaka Rada Etyki Public Relations wydała opinię w sprawie etycznego aspektu opisanych niżej praktyk rynkowych. Opinia ta ma na celu wskazanie działań nagannych z punktu widzenia etyki w obszarze częściowo nowym dla public relations, a co za tym idzie w obszarze, w którym normy etyczne nie są dla wszystkich jednoznaczne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.09.2007

Ruszyła pierwsza w Polsce kampania reklamowa Wild Bean Cafe

Kampania „Napędzany smakiem” obejmuje działania ATL i BTL, a jej celem jest odróżnienie Wild Bean Cafe od miejsc typu „fast food” i podkreślenie walorów serwowanej kawy. Przygotowana przez agencję GPD Advertising kampania BTL odnosi się do spotu telewizyjnego i stanowi odpowiedź na pytanie, dlaczego główny bohater wolał wypić kawę w Wild Bean Cafe niż w towarzystwie pięknej dziewczyny. Materiały promocyjne na stacjach BP obejmują między innymi plakaty, hangery, banery i standy.