Ruszyła pierwsza w Polsce kampania reklamowa Wild Bean Cafe
  • 0
  • 1
19.09.2007

Ruszyła pierwsza w Polsce kampania reklamowa Wild Bean Cafe

Kampania „Napędzany smakiem” obejmuje działania ATL i BTL, a jej celem jest odróżnienie Wild Bean Cafe od miejsc typu „fast food” i podkreślenie walorów serwowanej kawy. Przygotowana przez agencję GPD Advertising kampania BTL odnosi się do spotu telewizyjnego i stanowi odpowiedź na pytanie, dlaczego główny bohater wolał wypić kawę w Wild Bean Cafe niż w towarzystwie pięknej dziewczyny. Materiały promocyjne na stacjach BP obejmują między innymi plakaty, hangery, banery i standy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Maciej

17 lat temu

wild bean cafe

nie wiedziałem że tak się specjalizują w parzeniu kawy,czasem u nich tankuje ale jakoś nigdy nie przyszło mi do glowy żeby kawy spróbować za to jadłem tortille i zapiekanki i są pierwsza klasa

Rozwiń komentarze

19 września 2007