0 1 0 0 0 26.09.2007ID Advertising dla Berlin-ChemieAgencja ID Advertising na zlecenie klienta Berlin-Chemie przygotowała adaptację reklamy Fastum.
0 1 0 0 0 26.09.2007Short-lista dla kampanii ekologicznej wybranaEuro RSCG Poland, Martis Communication & Strategy oraz Mather Communictions – to trzy agencje reklamowe, które zostały zaproszone przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska do drugiego etapu konkursu na kampanię ekologiczną.
0 1 0 0 0 26.09.2007Afilo.pl – nowa sieć afiliacyjna w polskim InternecieNowa na polskim rynku sieć afiliacyjna Afilo rozpoczyna oficjalnie swoją działalność. Firma specjalizuje się w prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie rozliczanych za efekty. Dyrektorem generalnym spółki został Paweł Sypczuk.
0 1 0 0 0 26.09.2007Grupa Kapitałowa B3 System z nowym logoFirma zapewniająca Klientom kompleksowe rozwiązania z dziedziny bezpieczeństwa systemów komputerowych wprowadza logotyp swojej grupy kapitałowej. Zaprojektowane zostały: Logo Spółki Giełdowej oraz pełna Księga Znaku, czyli specyfikacja Logotypu oraz wskazówki dotyczące jego używania.
0 1 0 0 0 26.09.2007Toolbox rozpoczyna współpracę z Partner CenterAgencja Toolbox Creative Communications podpisała umowę z Partner Center Sp. z o.o., jednym z największych w Polsce importerów i dystrybutorów win i napojów alkoholowych takich producentów, jak Freixenet, Planeta, Ruffino, Allegrini, Hardys czy Settesoli.
0 1 0 0 0 26.09.2007Nowy klient Agencji Zero, 2Agencja reklamowa Zero, 2 Inżynieria Marki w wyniku wygranego przetargu podpisała umowę na kompleksową obsługę firmy Krispol, zaliczaną do najważniejszych producentów stolarki otworowej w Polsce.
0 1 0 0 0 26.09.2007I Międzynarodowe Targi Outdoor&Media ExpoI Międzynarodowe Targi Outdoor&Media Expo odbędą się w dniach 23 – 26 stycznia 2008r. na terenie kompleksu wystawienniczego EXPO XXI w Warszawie. Targom towarzyszyć będzie szereg niezwykle interesujących wydarzeń, min. konferencja Future, ekspozycja Future City oraz specjalna wystawa ACT Responsible organizowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA).
0 1 0 0 0 26.09.2007Data Solutions rozmawia z FinezjąPod hasłem „Rozmowy z Finezją” rusza kompleksowy program motywacyjny firmy Prima – Sara Lee Coffee & Tea skierowany do punktów sprzedaży detalicznej. Program ma na celu wsparcie relaunch’u produktu marki Prima Finezja. Za przygotowanie strategiczne, kreację oraz obsługę programu odpowiada agencja marketingu relacji DATA SOLUTIONS.
0 1 0 0 0 26.09.2007Gala Polskiego Stowarzyszenia Public RelationsWręczenie nagrody ŁEB PR i spotkanie z Thomasem Achelisem, ze światowej sławy specjalistą PR – to główne choć nie jedyne atrakcje Gali Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, która odbędzie się 1 października w Warszawie.
0 1 0 0 0 26.09.2007ITBC Communication obsłuży debiut Pragma Inkaso na NewConnectAgencja ITBC Communication podpisała umowę na obsługę komunikacyjną emisji akcji spółki Pragma Inkaso, zmierzającej na rynek NewConnect.